Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Σε λίγο αρχίζει το Αστέρας Τρίπολης - Ολυμπιακός (19:30, NS2)

O αγωνιστικός "Γολγοθάς" του Ολυμπιακού μέχρι τα Χριστούγεννα περιλαμβάνει αγώνες συνεχείς και ξεκινάει από την κομβική αναμέτρηση με τον Αστέρα Τρίπολης απόψε το βράδυ (19:30, NS2, live chat στο thrylos.gr) στην Αρκαδία για την 11η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Super League.

Ο Θρύλος θα έχει ένα σκασμό προβλήματα, αφού πέραν των δεδομένων απουσιών των Ορμπάιθ και Μακούν, προστέθηκαν αυτές των Φέισα και Γέστε, συν τον Ιμπαγάσα που κρίθηκε ανέτοιμος και δεν μπήκε στην αποστολή. Όλα αυτά φανερώνουν ότι μόνο εύκολο δεν είναι το παιχνίδι, αφού παίκτες-κλειδιά θα λείπουν, ενώ υπάρχει και η κούραση από την υπερπροσπάθεια στη Μασσαλία και δη για ορισμένους, οι οποίοι έχουν τραβήξει "κουπί" από το ξεκίνημα της σεζόν σε Ελλάδα και Ευρώπη, παίζοντας ανελλιπώς.

Πέρυσι, η επαρχία έδωσε το πρωτάθλημα εν πολλοίς στην ομάδα του Πειραιά, αφού έκανε το "8 στα 8", δίχως μάλιστα να δεχτεί ούτε ένα γκολ. Φέτος, ο Ολυμπιακός έχει περάσει από το πάντα δύσκολο για τον ίδιο Παγκρήτιο, ενώ έχει νικήσει και τον Άρη στην Θεσσαλονίκη, με την Αρκαδία να είναι ο τρίτος σταθμός του εκτός Λεκανοπεδίου και θέλει να πάρει τους τρεις βαθμούς, ώστε να μην χάσει την επαφή με την κορυφή.

Νίκη και μόνο νίκη θέλει ο Ερνέστο Βαλβέρδε από τους παίκτες του, από τους οποίους ζήτησε στην χθεσινοβραδινή προπόνηση να είναι έτοιμοι όλοι, γιατί σε αυτό το πολύ βαρύ πρόγραμμα θα χρειαστούν άπαντες.

Διαβάστε περισσότερα στο www.thrylos.gr /podosfairo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.