Όπως ήταν αναμενόμενο αναβλήθηκε η Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΑΕΚ που ήταν προγραμματισμένη για σήμερα, Τρίτη 1 Νοεμβρίου.
Από την ανάγνωση του καταλόγου των μετόχων που κατέθεσαν εμπρόθεσμα τις μετοχές τους διαπιστώθηκε ότι δεν συγκεντρώθηκε η προβλεπόμενη απαρτία κι έτσι αποφασίστηκε αναβολή.
Η επαναληπτική συνεδρίαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης ορίστηκε για το πρωί (10:00) της Τρίτης 15 Νοεμβρίου, με τους «κιτρινόμαυρους» να ευελπιστούν ότι το παρών θα δώσει τελικά και ο Νίκος Νοτιάς.
Η επαναληπτική συνεδρίαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης ορίστηκε για το πρωί (10:00) της Τρίτης 15 Νοεμβρίου, με τους «κιτρινόμαυρους» να ευελπιστούν ότι το παρών θα δώσει τελικά και ο Νίκος Νοτιάς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.