Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Στις 15 Νοεμβρίου η Γ.Σ. της ΑΕΚ

Όπως ήταν αναμενόμενο αναβλήθηκε η Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΑΕΚ που ήταν προγραμματισμένη για σήμερα, Τρίτη 1 Νοεμβρίου.
Ο κυριότερος λόγος δεν είναι άλλος απ’ το ότι δεν μπορούσε να δώσει το παρών ο Νίκος Νοτιάς, ο οποίος βρίσκεται στις ΗΠΑ. Έτσι, το πρωί (10:00) της Τρίτης συνεδρίασε η Έκτακτη Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ, στην οποία έδωσαν το παρών μόνο κάποιοι μικρομέτοχοι και ο εκπρόσωπος της Ερασιτεχνικής.
Από την ανάγνωση του καταλόγου των μετόχων που κατέθεσαν εμπρόθεσμα τις μετοχές τους διαπιστώθηκε ότι δεν συγκεντρώθηκε η προβλεπόμενη απαρτία κι έτσι αποφασίστηκε αναβολή.
Η επαναληπτική συνεδρίαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης ορίστηκε για το πρωί (10:00) της Τρίτης 15 Νοεμβρίου, με τους «κιτρινόμαυρους» να ευελπιστούν ότι το παρών θα δώσει τελικά και ο Νίκος Νοτιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.