Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

11η αγωνιστική Super League: Ήττα σόκ για Ολυμπιακό από τον Αστέρα Τρίπολης,νίκες για Πανιώνιο, Λεβαδειακό και Ξάνθη

Συνεχίζει να… μαρσάρει η SKODA Ξάνθη, που συνέτριψε 3-0 τον Ατρόμητο.

Πρώτη, παλικαρίσια νίκη για Λεβαδειακό, 1-0 τη Δόξα Δράμας, 2-1 ο Πανιώνιος τον Άρη, στο ντεμπούτο Μάντζιου!

Στα άλλα ματς, θυμίζουμε, οδυνηρή ήττα, 2-0, για τον Ολυμπιακό από τον Αστέρα στην Τρίπολη και ο Παναθηναϊκός νίκησε 3-1 τον ΟΦΗ και συνεχίζει να απολαμβάνει την κορυφή της Σούπερ Λίγκας.

Η επόμενη αγωνιστική (12η)

Σάββατο, 3/12

ΟΦΗ-Αστέρας Τρίπολης (16:30)
Ατρόμητος-Εργοτέλης (17:15)
Ολυμπιακός-Παναιτωλικός (19:30)

Κυριακή, 4/12

ΑΕΚ-Κέρκυρα (15:00)
Δόξα Δράμας-SKODA Ξάνθη (15:00)
Λεβαδειακός-Πανιώνιος (17:15)
ΠΑΣ Γιάννινα-ΠΑΟΚ (17:15)
Άρης-Παναθηναϊκός (19:30)


Περισσότερα στο www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.