Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Δόξα Δράμας και Λεβαδειακός στην Super League!

Η Δόξα Δράμας και ο Λεβαδειακός πήραν τελικά τις δύο θέσεις που ήταν κενές και έτσι οι 16 ομάδες που θα συνεχίσουν το πρωτάθλημα της Super League της περιόδου 2011-2012 είναι γεγονός, ύστερα από την διεξαγωγή του σημερινού έκτακτου Διοικητικού Συμβουλίου της Σούπερ Λίγκα.


Οι παραπάνω ομάδες αναμένεται να καλύψουν το κενό των Ολυμπιακού Βόλου και Καβάλας που υποβιβάστηκαν λόγω της εμπλοκής τους στο σκάνδαλο με τους στημένους αγώνες.



Να σημειωθεί επίσης ότι επτά συνολικά ομάδες ψήφισαν υπέρ της Δόξας Δράμας και του Λεβαδειακού, δυο υπέρ της Λάρισας και του Πανσερραϊκού, ενώ άλλες δυο ψήφισαν ΄΄λευκό΄΄.
newsport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.