Σύμφωνα λοιπόν με το ρεπορτάζ μας ο κάθε παίκτης θα παίρνει 1.100 ευρώ για κάθε επεισόδιο που μένει!Πρακτικά αυτό σημαίνει πως ο νικητής θα πάρει το έπαθλο των 12.100 ευρώ!Τελικά δεν το κάνουν μόνο για τον φιλανθωπικό σκοπό!Είναι πολλά τα λεφτά μέσα σε 2 μήνες!
to-potistiri.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.