Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Πόσα χρήματα θα πάρουν οι stars του DANCING ON ICE?

Αποκλειστικά και μόνο στο ΠΟΤΙΣΤΗΡΙ δείτε πόσα χρήματα θα παίρνουν οι διαγωνιζόμενοι του dancing on ice ανα επεισόδιο!!
Σύμφωνα λοιπόν με το ρεπορτάζ μας ο κάθε παίκτης θα παίρνει 1.100 ευρώ για κάθε επεισόδιο που μένει!Πρακτικά αυτό σημαίνει πως ο νικητής θα πάρει το έπαθλο των 12.100 ευρώ!Τελικά δεν το κάνουν μόνο για τον φιλανθωπικό σκοπό!Είναι πολλά τα λεφτά μέσα σε 2 μήνες!



to-potistiri.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.