Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΛΙΑΤΣΟΣ:ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ STAR ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ


Μία μέρα μετά την είδηση της λήξης της συνεργασίας του Αιμίλιου Λιάτσου με το Star,τα σενάρια σχετικά με το παρασκήνιο αυτής της εξέλιξης είναι πολλά.
Το επικρατέστερο από αυτά, θέλει μια διαφωνία του γνωστού δημοσιογράφου με τη διοίκηση του σταθμού να είναι αυτή που οδήγησε στη ρήξη της πολυετούς συνεργασίας τους. Ωστόσο, οι σχέσεις του πρώην -πλέον- άνκορμαν του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Star με τον διευθυντή ειδήσεων και ενημέρωσης του καναλιού,Σταμάτη Μαλέλη, εξακολουθούν, σύμφωνα με όσα ακούστηκαν στην εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα», να παραμένουν άψογες.
Ο ίδιος ο Αιμίλιος Λιάτσος, σε επικοινωνία του με τον Στέφανο Κωνσταντινίδη του «Πολύ Μπλα Μπλα», δήλωσε: «Φεύγω ως φίλος, ευγνωμονώ το Star για τα οκτώ χρόνια συνεργασίας», ωστόσο τονίστηκε από τους συνεργάτες και την παρουσιάστρια της εκπομπής πως «υπάρχει παρασκήνιο» πίσω από τη λήξη της συνεργασίας.
Πάντως, η επίσημη ανακοίνωση του καναλιού αναφέρει πως η αποχώρηση του Αιμίλιου Λιάτσου ήταν αίτημα του ιδίου, μιας και δεν μπορούσε να ανταποκριθεί πλέον στις υποχρεώσεις του απέναντι στο κανάλι και, ταυτόχρονα, στην εφημερίδα του, «Παρασκευή + 13».

Το δελτίο Τύπου του Star:
ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΜ. ΛΙΑΤΣΟΥ
Ο κ. Λιάτσος ζήτησε να λυθεί η συνεργασία του με το Star γιατί επιθυμεί να αφιερώσει όλο του τον χρόνο στην εφημερίδα του Παρασκευή + 13.
Η σημερινή πολιτική και οικονομική συγκυρία δεν του δίνει τη δυνατότητα να ανταποκρίνεται συγχρόνως και στα δύο του καθήκοντα.
Το Star με λύπη αποδέχθηκε το αίτημά του, τον ευχαριστεί για την 8χρονη συνεργασία και του εύχεται κάθε προσωπική και επαγγελματική επιτυχία.
Ο Αιμίλιος Λιάτσος θα θεωρείται πάντα μέλος της οικογένειας του Star, άλλωστε συνδέεται με στενή φιλία με τη διοίκηση του καναλιού.

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.