Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ SKYPE ΑΝΗΚΕΙ ΠΙΑ ΣΤΗΝ MICROSOFT

Επισημοποιήθηκε η εξαγορά του Skype από την Microsoft. Αν και η συμφωνία είχε ανακοινωθεί από τον Mάιο, το deal των 8,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων έκλεισε πια, ξεπερνώντας τις αντιρρήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.''Το Skype είναι ένα εκπληκτικό προϊόν, το οποίο αγαπάνε εκατοντάδες εκατομμύρια άνθρωποι'', είπε στην ανακοίνωσή του ο διευθύνοντας σύμβουλος της Microsoft Steve Ballmer, σε μια συμφωνία που θα ισχυροποιήσει τον αμερικάνικο κολοσσό.

πηγή: mediagate.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.