Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Η Samsung ξεπέρασε την Apple στη μάχη της αγοράς των smartphones

Όπως αναφέρουν σήμερα οι αναλυτές, η Samsung εκτιμάται ότι έχει πουλήσει πάνω από 27,8 εκ. smartphones το τελευταίο τρίμηνο, έχοντας πια το 23,8% της αγοράς και βρίσκεται στην πρώτη θέση, στη μάχη της αγοράς των smartphones. Η Apple κατέχει αντίστοιχα το 14,6%, αν και η κυκλοφορία του iPhone 4S αναμένεται να εκτινάξει τις πωλήσεις της. Στην τρίτη θέση τέλος βρίσκεται η Nokia, πέφτοντας έτσι από την πρώτη θέση. Η συνεργασία της Samung με την Google και το Android έχει δώσει μια ώθηση στην κορεάτικη εταιρεία, ενώ αξίζει να θυμήσουμε και τις δικαστικές διαμάχες μεταξύ των δύο...

πηγή:mediagate

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.