Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

ΚΑΙ ΝΤΙΡΚ ΝΟΒΙΤΣΚΙ ΣΤΗΝ ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ ΓΙΑ ΟΣΟ ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΤΟ ΛΟΚ ΑΟΥΤ ΣΤΟ NBA;

Οι «βόμβες» που έσκασαν από το καλοκαίρι ως σήμερα με σταρ του ΝΒΑ που λόγω λοκ-άουτ αποφάσισαν να συνεχίσουν την καριέρα του στην Ευρώπη (σ.σ. τουλάχιστον μέχρι να λήξει το λοκ-άουτ) δεν είναι και λίγες.

Ντερόν Γουίλιαμς στην Μπεσίκτας, Ρούντι Φερνάντεζ στην Ρεάλ Μαδρίτης, Αντρέι Κιριλένκο στην ΤΣΣΚΑ και εσχάτως Τόνι Πάρκερ στην Βιλερμπάν, είναι τα «μπαμ» που τάραξαν τα νερά στο ευρωπαϊκό μπάσκετ.


Ωστόσο ενόψει βρίσκεται μία ακόμη «βόμβα», καθώς η «βασίλισσα» έχει βάλει στο ματι και τον Ντιρκ Νοβίτσκι! Σύμφωνα μάλιστα με την ιστοσελίδα «pianetabasket.com», η Ρεάλ έχει ήδη συμφωνήσει με τον Γερμανό σταρ, ώστε να αγωνιστεί στη Μαδρίτη, για τουλάχιστον όσο διαρκέσει το λοκ-άουτ στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.
Πάντως θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον να δούμε ένα δίδυμο Νοβίτσκι-Φερνάντεζ και εντός των επόμενων ημερών, ίσως και ωρών θα φανεί αν αυτό αποδειχθεί αληθινό.

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.