Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΙΚΗΤΕΣ Η ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟ ΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ,ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ Ο ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ,ΤΟ LIFE ΣΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΝΟΥΜΕΡΑ,ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΣΤΗ ΝΕΤ

Και πάλι πρώτο τερμάτισε τη Τετάρτη το Πρωινό του ANT1 και μάλιστα με κάποια διαφορά και πάλι,πράγμα που κάνει το Μεγάλο κανάλι να προβληματίζεται και να ψάχνει τρόπους για να αλλάξει την κατάσταση αυτή.Χαρακτηριστικό είναι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό τηλεθέασης στον ΑΝΤ1 ήταν την 1η μισή ώρα(10:00-10:30) που είχε 33% και το μικρότερο ποσοστό ήταν το μισάωρο (12:00-12:30) με 23,7%.Το MEGA είχε το μεγαλύτερο ποσοστό τηλεθέασης στο (12:30-13:00) με 24,3% ενώ το μικρότερο ήταν στο μισάωρο (10:00-10:30) με 15,3%,αυτά στη συνολική τηλεθέαση.
Όσο αφορά τα νεανικά κοινά,εκεί και πάλι ο ΑΝΤ1 τερμάτισε πρώτος με μεγαλύτερο ποσοστό (11:00-11:30) με 32,5% ενώ μικρότερο (12:30-13:00) με 26,1%,το MEGA με μεγαλύτερο (12:30-13:00) το 27,1% και μικρότερο (10:00-10:30) με 17,9%.
Ο ΑΝΤ1 πήρε πάλι τη πρωτιά από το MEGA αλλά τα νουμερά του έπεσαν λόγω της επικαιρότητας και λόγω των επεισοδίων,αυτό δεν χαλάει την εικόνα του γιατί εντυπωσιάζει στις δύο πρώτες μέρες.
 Όσον αφορά την Πρωινή Ενημερωτική Ζώνη ο Γιώργος Παπαδάκης συνεχίζει και αυτός να πέρνει τη πρωτιά και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους.
Στην Μεσημεριανή ζώνη το Life Σκάι λόγω της επικαιρότητας έκανε πολύ καλά νούμερα για πρώτη φορά τόσο υψηλά αφού είχε 22,4% και 18,7% τερματίζοντας στη 1η και 2η θέση αντίστοιχα.
Κερδισμένο το βράδυ βγήκε και το ΝΕΤ αφού ο αγώνας του Ολυμπιακού με τη Ντόρτμουντ που έδειξε έκανε αρκετά καλά νούμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.