Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

ΕΚΛΕΙΣΕ Ο ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ''ΒΡΑΔΥ'' ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ''DANCING ON ICE''.ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 23:00 ΘΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΟ ''ΒΡΑΔΥ'' ΑΠΟ ΤΟΝ ANT-1!


Η επιτυχημένη εκπομπή ''Βράδυ'' μετακομίζει φέτος στον ΑΝΤ1!



 Το talk show του Πέτρου Κωστόπουλου θα αποτελέσει, όπως φαίνεται, ένα από τα δυνατά χαρτιά του καναλιού του Αμαρουσίου, και θα προβάλλεται όχι μία, αλλά δύο φορές την εβδομάδα: Κάθε Πέμπτη και Παρασκευή, ο γνωστός εκδότης θα υποδέχεται τους διάσημους καλεσμένους του στο «Βράδυ», που αναμένεται να προβάλλεται στις 23.00 (την ίδια ώρα που Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη θα προβάλλεται το «Ράδιο Αρβύλα»).
 Παράλληλα, ο Πέτρος Κωστόπουλος θα έχει έναν ακόμη ρόλο στο κανάλι, αυτόν του κριτή στο «Dancing on Ice». Το πολυαναμενόμενο show έχει δεχθεί πρόταση να παρουσιάζει η σύζυγός του,Τζένη Μπαλατσινού, ενώ στην κριτική επιτροπή θα δούμε κατά πάσα πιθανότητα και την Ελένη Παπαρίζου.
 Αν και οι σχετικές συμφωνίες έχουν κλείσει, οι τελικές υπογραφές αναμένεται να μπουν τις επόμενες μέρες.

πηγή: yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.