Στην γενική συνέλευση της ΕΡΤ έπεσε πρόταση, αν δεν υπάρξουν οι απαιτούμενες (απʼ τους εργαζόμενους) τροποποιήσεις στο νομοσχέδιο
που προωθεί η κυβέρνηση, για την δημόσια ραδιοτηλεόραση και θα πρέπει να έχει ψηφιστεί ως τις 20/10, τότε να μην δοθεί η άδεια για την μετάδοση του αγώνα του Ολυμπιακού με τη Ντόρτμουντ,παρά την συμμετοχή της Ομοσπονδίας εργαζομένων στην απεργία της ΓΣΕΕ.Θα δοθεί η άδεια μόνο για να δοθεί το σήμα του αγώνα στις χώρες του εξωτερικού, αλλά θα πρέπει να τονιστεί πως αν δεν μεταδοθεί ο αγώνας στην Ελλάδα, τότε θα υπάρξει ενεργοποίηση ρήτρας που περιλαμβάνεται στη σύμβαση της ΕΡΤ με την ΤΕΑΜ.
πηγή:blog.gr
που προωθεί η κυβέρνηση, για την δημόσια ραδιοτηλεόραση και θα πρέπει να έχει ψηφιστεί ως τις 20/10, τότε να μην δοθεί η άδεια για την μετάδοση του αγώνα του Ολυμπιακού με τη Ντόρτμουντ,παρά την συμμετοχή της Ομοσπονδίας εργαζομένων στην απεργία της ΓΣΕΕ.Θα δοθεί η άδεια μόνο για να δοθεί το σήμα του αγώνα στις χώρες του εξωτερικού, αλλά θα πρέπει να τονιστεί πως αν δεν μεταδοθεί ο αγώνας στην Ελλάδα, τότε θα υπάρξει ενεργοποίηση ρήτρας που περιλαμβάνεται στη σύμβαση της ΕΡΤ με την ΤΕΑΜ.
πηγή:blog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.