Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Σε εξέλιξη το συλλαλητήριο εκπαιδευτικών και φοιτητών

Αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη το μεγάλο συλλαλητήριο εκπαιδευτικών και φοιτητών στο κέντρο της Αθήνας.Εκπαιδευτικοί και φοιτητές διαμαρτύρονται για το νέο νόμο για την ανώτατη εκπαίδευση, τις ελλείψεις σε υποδομές και προσωπικό αλλά και την εργασιακή εφεδρεία, το ενιαίο μισθολόγιο και...την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων. Αυτήν την ώρα κλειστές είναι οι οδοί: Σταδίου, Αμερικής, Αμαλίας από το ύψος της Ξενοφώντος και Βας. Σοφίας από το ύψος της Σέκερη.

ΠΗΓΕΣ: trelokouneli, newsport.gr
Φωτό: newskosmos.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.