Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Απεργία διαρκείας στα διυλιστήρια

Άρχισαν οι ουρές στα πρατήρια


Image

Σε απεργία διαρκείας, από αύριο Τρίτη, προχωράνε οι εργαζόμενοι στα διυλιστήρια της χώρας. Αντιδρώντας στα μέτρα της κυβέρνησης οι εργαζόμενοι αποφάσισαν να προβούν στον αποκλεισμό των πυλών των διυλιστηρίων, καθώς και στην παύση της λειτουργίας τους.

Οι πρατηριούχοι αναφέρουν ότι υπάρχει επάρκεια καυσίμων για όλη την εβδομάδα, παρόλα αυτά όμως άρχισαν να σχηματίζονται οι πρώτες ουρές στα πρατήρια.

ΠΗΓΗ : lifo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.