Στην απεργία της ΑΔΕΔΥ και της ΓΣΕΕ την ερχόμενη Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2011, θα συμμετέχουν πανελλαδικά και οι δικηγόροι... σύμφωνα με απόφαση της συντονιστικής επιτροπής των προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας.
Σύμφωνα με σημερινή τους ανακοίνωση, οι δικηγόροι απεργούν «σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα οικονομικά μέτρα που λαμβάνονται από την κυβέρνηση και πλήττουν το σύνολο των Ελλήνων πολιτών και ιδιαίτερα τους δικηγόρους με την επιβολή του τέλους επιτηδεύματος, της ειδικής έκτακτης εισφοράς και του τέλους ακινήτων, με τη δήθεν απελευθέρωση του δικηγορικού επαγγέλματος, με την επιβολή αντικειμενικών κριτηρίων φορολόγησης, τη μείωση του αφορολόγητου ορίου και με την επιβολή Φ.Π.Α. 23%».
Την ίδια στιγμή με προσωπικό ασφαλείας θα λειτουργήσουν την Τετάρτη τα νοσοκομεία, τα Κέντρα Υγείας, το ΕΚΑΒ, τα Θεραπευτήρια Χρονίων Παθήσεων και οι υπηρεσίες Υγείας Πρόνοιας, καθώς οι νοσοκομειακοί γιατροί και οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία θα συμμετάσχουν στην 24ωρη πανελλαδική απεργία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ tro-ma-ktiko.blogspot.com
Φωτό: smartpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.