Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

ΗΤΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΣΑΦΩΣ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΕΣ ΠΙΛΣΕΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΕ 67-62

Αυτή τη φορά ο Ολυμπιακός αντιστάθηκε σαφώς περισσότερο στην Εφές από ότι στο προ ολίγων ημερών φιλικό (σ.σ. ήττα με 87-62 στο πλαίσιο του Two Nations Cup), ωστόσο και πάλι δεν απέφυγε την ήττα (67-62).
Ο Ολυμπιακός στάθηκε πολύ καλύτερα σε σχέση με το προηγούμενο φιλικό και κοίταξε στα μάτια την ισχυρή και «γεμάτη» Εφές, δείχνοντας ότι έχει περιθώρια βελτίωσης. Από το φιλικό αυτό, κρατά την πολύ καλή απόδοση των ψηλών Χάινς (15π.) και Παπαδόπουλου, αλλά και τις πολύτιμες λύσεις που δίνει από την περιφέρεια ο Γκετσεβίτσιους (12π.). Θετικός και ο Γιώργος Πρίντεζης.
Στα αρνητικά, τα 20 λάθη, αλλά και τα μόλις 6/26 τρίποντα που είχαν οι «ερυθρόλευκοι». Για παράδειγμα, ο Μάρκο Κέσελ, έμεινε στους δύο πόντους με 1/10 σουτ συνολικά και 0/7 από τα 6,75μ. Επίσης είναι φανερό ότι ο Ολυμπιακός δεν έχει το ίδιο βάθος σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, πρόβλημα το οποίο γίνεται αισθητό όταν βασικές μονάδες βρίσκονται στον πάγκο.
Οσον αφορά την εικόνα του ματς, όπως και στο προηγούμενο φιλικό, ο Ολυμπιακός ξεκίνησε εντυπωσιακά, ξεφεύγοντας με 6-15, χωρίς όμως ανάλογη συνέχεια. Οι Τούρκοι ανέκαμψαν εκμεταλλευόμενοι τα πολλά λάθη των Πειραιωτών, με αποτέλεσμα οι δύο ομάδες να συμβαδίζουν στο σκορ (38-34 στο 20')
Ακολούθησαν δύο άσχημα διαστήματα στο τέλος της τρίτης περιόδου και στο ξεκίνημα της τέταρτης , με την Εφές να… πατάει γκάζι, κάνοντας το 54-50 σε 64-51. Γρήγορα όμως ήρθε η αντίδραση των «ερυθρολεύκων», που με «όπλο» την εξαιρετική τους άμυνα, κράτησαν άποντους τους αντιπάλους τους για περίπου επτά λεπτά, πλησιάζοντας στο καλάθι (64-62)!
Η αστοχία ήταν εκείνη που δεν επέτρεψε στον Ολυμπιακό να προσπεράσει, ενώ ένα τρίποντο του Σάσα Βούγιασιτς στο 39' έδωσε «αέρα» στην Εφές που έφτασε τελικά στην επικράτηση με σκορ 67-62.

Τα δεκάλεπτα: 18-19, 38-34, 57-50, 67-62
ΕΦΕΣ ΠΙΛΣΕΝ (Σαρίτσα): Μπαλμπάι 2, Τουντσερί 2, Ιλιέφσκι, Βούγιασιτς 16(2), Κίνσεϊ 3, Σαβάνοβιτς 2, Ακιόλ, Γκιουλέρ 9, Σιρίν, Μπατίστα 18, Ιλιασόβα 7(1), Κούγκο 8
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Ίβκοβιτς): Χάινς 15(5ρ.), Λούκας 5(1), Σπανούλης 4, Χάουαρντ, Κέσελι 2(0/7 3π. – 4ρ. – 3ασ.), Παπαδόπουλος 8, Γκετσεβίτσιους 12(2/7), Πρίντεζης 8(6ρ. – 3ασ.), Παπανικολάου 3(1), Σλούκας 3(1), Κατσίβελης 2.

* Εφές και Ολυμπιακός έπαιξαν και πέμπτο δεκάλεπτο στο οποίο χρησιμοποιήθηκαν οι αναπληρωματικοί και όσοι δεν αγωνίστηκαν στα πρώτα σαράντα λεπτά (σ.σ. για τον Ολυμπιακό Μάντζαρης, Γλυνιαδάκης από Ολυμπιακό). Στον έξτρα αυτό χρόνο, η ομάδα του Ιβκοβιτς κέρδισε 23-20, έχοντας πρωταγωνιστή τον Ανδρέα Γλυνιαδάκη.

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.