Δεν φαίνεται να αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα με την καρδιά του ο άτυχος 53χρονος διαδηλωτής του ΠΑΜΕ που έχασε τη ζωή του μετά το συλλαλητήριο της Πέμπτης, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία. Σύμφωνα με το Mega, ο προϊστάμενος της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Φίλιππος Κουτσάφτης, μετά τη νεκροψία νεκροτομή που έγινε το μεσημέρι της Παρασκευής, δήλωσε ότι ο θάνατος του 53χρονου οφείλεται σε πρόσφατες ισχαιμικές αλλοιώσεις του μυοκαρδίου. Ωστόσο, φως στα ακριβή αίτια του θανάτου του διαδηλωτή και το εάν η υγεία του επηρεάστηκε από χημικές ουσίες αναμένεται να ρίξουν οι τοξικολογικές και ιστολογικές εξετάσεις, τα αποτελέσματα των οποίων θα προκύψουν μέσα στις επόμενες 15 ημέρες. «Η αιτία θανάτου είναι τουλάχιστον μέχρι στιγμής οι ισχαιμικές μυοκαρδιακές αλλοιώσεις, πρόσφατες, απουσία κακώσεων. Θα ακολουθήσει πλήρης εργαστηριακή διερεύνηση. Να δούμε, δηλαδή, ποια αίτια έκαναν αυτή τη θανατηφόρα μυοκαρδιακή ισχαιμία» δήλωσε ο Φίλιππος Κουτσάφτης. Παρών στη διαδικασία της νεκροψίας – νεκροτομής ήταν και ο τεχνικός σύμβουλος της οικογένειας Συμεών Μεσογείτης, ο οποίος ανέφερε σε δήλωσή του: «Αξίζει να σημειωθεί ότι μακροσκοπικά η καρδιά αυτού του ανθρώπου δεν έφερε κάποια παλιά ισχαιμία ή κάποιο παλιό έμφραγμα. Τουλάχιστον με αυτό που μπορέσαμε να δούμε μακροσκοπικά. Θα ακολουθήσει το ιστολογικό και τα τοξικολογικά, για να έχουμε μια πλήρη διερεύνηση της κατάστασης και της αιτίας θανάτου». Στο μεταξύ, στις καταγγελίες ότι ο άτυχος οικοδόμος αισθάνθηκε δυσφορία μετά από ρίψη χημικών από τις δυνάμεις των ΜΑΤ η αστυνομία απαντά από χτες ότι μέχρι εκείνη την ώρα δεν είχε γίνει χρήση χημικών ή δακρυγόνων στο σημείο των συμπλοκών. Επίσκεψη Παπαρήγα στον Ευαγγελισμό Τους τραυματίες της μεγαλειώδους διαδήλωσης της Πέμπτης, που σκιάστηκε από τα επεισόδια μεταξύ διαδηλωτών και κουκουλοφόρων και κυρίως από τον θάνατο του 53χρονου οικοδόμου, επισκέφθηκε την Παρασκευή στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός η Αλέκα Παπαρήγα. Σε δήλωσή της η κ. Παπαρήγα κάλεσε το λαό να είναι έτοιμος «γιατί θα έρθουν ακόμη πιο βάρβαρα μέτρα», ενώ προέβλεψε ότι «θα ηττηθούν όσοι πιστεύουν ότι θα τσακίσουν το λαϊκό κίνημα». Άνεργος με δύο παιδιά ο νεκρός Ο άτυχος Δημήτρης ήρθε στην Αθήνα από την Κομοτηνή όπου γεννήθηκε πριν κλείσει τα 20 του χρόνια. Παντρεύτηκε και έκανε δυο παιδιά. Μέσα σε πραγματικά δύσκολες συνθήκες κατάφερε να τα σπουδάσει. Άνθρωπος μεροκαματιάρης, δούλευε σε οικοδομές, ενώ ήταν και γόνος οικογένειας κομμουνιστών, σύμφωνα με την εφημερίδα “Ριζοσπάστης”. Το 1980 οργανώθηκε στο συνδικάτο οικοδόμων του ΚΚΕ. Τρία χρόνια τώρα δεν έβρισκε δουλειά. Μερικά μόνο μεροκάματα σε οικοδομές από δω και από εκεί, ενώ και η σύζυγός του είχε χάσει και εκείνη τη δουλειά της. Οι δυσκολίες απίστευτες, λένε όσοι γνωρίζουν καλά την οικογένεια και συμπληρώνουν πως ο καθένας μπορεί να φανταστεί τι σημαίνει για δυο άνεργους γονείς να αναθρέφουν δυο παιδιά, δυο κόρες 22 και 28 ετών, να τα σπουδάζουν. Η κηδεία του άτυχου 53χρονου θα πραγματοποιηθεί αύριο Σάββατο στο Βύρωνα. antinews.gr
Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
Δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα με την καρδιά του ο νεκρός διαδηλωτής
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.