Τέσσερα μωρά που γεννήθηκαν σήμερα διεκδικούν τον τίτλο του «νικητή» του βρέφους που «θα σπάσει το ρεκόρ» των επτά δισεκατομμυρίων κατοίκων του πλανήτη.
Τα δύο μωρά γεννήθηκαν σε δύο περιοχές της Ρωσίας, την Καμτσάτκα και το Καλίνινγκραντ, ένα τρίτο στο κρατίδιο Ουτάρ Πραντές της Ινδίας και το τέταρτο στη Μανίλα, πρωτεύουσα των Φιλιππίνων.
Η χερσόνησος της Καμτσάτκα, μια από τις πλέον αραιοκατοικημένες περιοχές της Ρωσίας, ήταν η πρώτη που ανακοίνωσε τη γέννηση του δικού της «υποψήφιου», 19 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα (τοπική ώρα), ενός αγοριού που θα ονομαστεί Αλεξάντερ.
Περίπου
Στην Ινδία, η βρετανική οργάνωση Plan International ανακοίνωσε την γέννηση της Ναργκίς στις 07:20 τοπική ώρα σε κέντρο υγείας του Μαλ, ενός απομακρυσμένου χωριού του κρατιδίου. Η οργάνωση παρακολουθούσε επτά εγκύους στο Ουτάρ Πραντές, στο οποίο τα ποσοστά γεννήσεων είναι πολύ υψηλά.
Η μικρή Ντανίκα είναι το τέταρτο νεογέννητο που διεκδικεί μέχρι τώρα τον περιζήτητο τίτλο. Γεννήθηκε δύο λεπτά πριν από τα μεσάνυχτα σε δημόσιο νοσοκομείο της Μανίλας.
Τα Ηνωμένα Έθνη έχουν ορίσει την 31η Οκτωβρίου 2011 ως την ημέρα που ο πληθυσμός της Γης θα φτάσει τα επτά δισεκατομμύρια ανθρώπους, δώδεκα χρόνια μετά το ρεκόρ των έξι δισεκατομμυρίων.
Τότε, ο ΟΗΕ είχε επιλέξει τον Αντνάν Νέβιτς, που γεννήθηκε στο Σαράγεβο ως τον «νικητή», όμως αυτή την φορά ο οργανισμός αποφάσισε να μην ακολουθήσει αυτήν την διαδικασία με αποτέλεσμα αρκετές χώρες να διεκδικούν τον τίτλο.
epikaira.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.