Η Περιφέρεια Αττικής άρχισε να στέλνει τα φύλλα επίταξης των εργαζομένων στα απορριμματοφόρα, ενώ με συμπληρωματικό ΦΕΚ ξεκίνησε η ανάλογη διαδικασία και για όσους εργάζονται στις υπηρεσίες καθαριότητας. zougla.gr
Όπως εκτίμησε ο πρόεδρος της ΠΟΕ - ΟΤΑ, Θ. Μπαλασόπουλος, για την ολοκλήρωση της αποκομιδής των σκουπιδιών από τους δρόμους της Αττικής θα χρειαστεί περισσότερο από μία εβδομάδα, μετά την επίδοση των φύλλων επίταξης, διευκρινίζοντας ότι όποιος εργαζόμενος λάβει το φύλλο επίταξης θα πάει κανονικά στη δουλειά του.
Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011
Το μαρτύριο των σκουπιδιών..
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.