Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Κενυάτες στρατιώτες εναντίον της Αλ Σαμπάμπ στη Σομαλία

Στρατιώτες στη Σομαλία έστειλε η Κένυα για την καταδίωξη υπόπτων για σωρεία απαγωγών.

Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο της Κένυας, Άλφρεντ Μουτούα, οι στρατιώτες κυνηγούν ένοπλους που ανήκουν στην οργάνωση, Αλ Σαμπάμπ.

Ωστόσο όπως δήλωσε στο BBC Σομαλός διπλωμάτης στα Ηνωμένα Έθνη, αν οι αναφορές για είσοδο των Κενυατών στρατιωτών στη Σομαλία είναι αλήθεια, τότε τίθεται ζήτημα παραβίασης της κυριαρχίας της Σομαλίας.
Σημειώνεται ότι αρκετοί δυτικοί έχουν απαχθεί στην Κένυα από φερόμενους ένοπλους σομαλούς που ανήκουν στην οργάνωση Αλ Σαμπάμπ.

Την περασμένη Τετάρτη δύο Ισπανοί που εργάζονταν σε ομάδα αρωγής σε καταυλισμό προσφύγων στην Κένυα απήχθησαν, ενώ τον περασμένο μήνα μια βρετανίδα και μια Γαλλίδα επίσης απήχθησαν από ενόπλους την ώρα που βρίσκονταν σε παραλία της Κένυας.
Η αντίδραση της Αλ Σαμπάμπ δια μέσου των ηγετών της ήταν άμεση λέγοντας ότι η Κένυα παραβίασε τα κυριαρχικά δικαιώματα της "ιερής γης" της Σομαλίας και ορκίσθηκαν ότι οι κενυάτες στρατιώτες θα επιστρέψουν άπραγοι.
"Οι στρατιώτες μας θα τους αναγκάσουν να δοκιμάσουν τον πόνο από τις σφαίρες μας" τονίζουν στην σκληρή ανακοίνωσή τους.

ΠΗΓΗ : ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.