Απεργιών συνέχεια την Τετάρτη, αφού δε θα κυκλοφορήσουν τα τρένα του ΟΣΕ και του Προαστιακού, καθώς η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών αποφάσισε να συμμετάσχει στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΕ για τις 5 Οκτωβρίου.Αφορμή των κινητοποιήσεων είναι η εργασιακή εφεδρεία που προωθεί η κυβέρνηση και η οποία όπως αναφέρει η ΠΟΣ, ρίχνει στον προθάλαμο των απολύσεων χιλιάδες εργαζόμενους.
ΠΗΓΗ: www.protothema.gr /greece
Φωτό: i-live.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.