Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Απεργούν μεθαύριο ο προαστιακός και τα τρένα

Απεργιών συνέχεια την Τετάρτη, αφού δε θα κυκλοφορήσουν τα τρένα του ΟΣΕ και του Προαστιακού, καθώς η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών αποφάσισε να συμμετάσχει στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΕ για τις 5 Οκτωβρίου.

Αφορμή των κινητοποιήσεων είναι η εργασιακή εφεδρεία που προωθεί η κυβέρνηση και η οποία όπως αναφέρει η ΠΟΣ, ρίχνει στον προθάλαμο των απολύσεων χιλιάδες εργαζόμενους.

ΠΗΓΗ: www.protothema.gr /greece
Φωτό: i-live.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.