Ολομέτωπη επίθεση στην κυβέρνηση εξαπέλυσε ο Πρόεδρος της ΝΔ μιλώντας στην εκτελεστική γραμματεία του κόμματος του. Ο Αντώνης Σαμαράς κατηγόρησε προσωπικά τον Πρωθυπουργό ότι απουσιάζει από τις κρίσιμες διαπραγματεύσεις που γίνονται στο εξωτερικό για το ελληνικό χρέος. «Δημιουργείται, έτσι, η αίσθηση ότι βρισκόμαστε χωρίς εκπροσώπηση και πέφτουμε στο κενό!» Να φύγει η κυβέρνηση «Κάθετος εμφανίστηκε ο Πρόεδρος της ΝΔ στα σενάρια περί συγκυβέρνησης και ζήτησε από την κυβέρνηση να φύγει καθώς με την πολιτική που συνεχίζει να εφαρμόζει η χώρα βυθίζεται ολοένα και περισσότερο.«Δεν συγκυβερνούμε στο λάθος, δεν συναινούμε στον αφανισμό της δεν συναινούμε στον αφανισμό της μεσαίας τάξης. Βυθίζουν συνεχώς την χώρα. Έχουν αποτύχει. Το μόνο αληθινά «σωτήριο» που μπορούν να κάνουν,είναι να φύγουν. Εκλογές μπορεί να μη θέλουν, Αλλά δεν μετράει τι θέλουν εκείνοι, μετράει τι θέλει ο λαός».
Δεν συγκυβερνούμε στο λάθος: Ο Πρόεδρος της ΝΔ χαρακτήρισε λάθος συνταγή την οικονομική πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνηση η οποία φέρνει χειρότερα αποτελέσματα και δεν βγάζει την χώρα από την κρίση.
«Λάθος συνταγή, μαζί με κυβερνητική ανεπάρκεια, έφεραν το χειρότερο αποτέλεσμα! Γιατί η Κυβέρνηση δεν πίστεψε ούτε τα σωστά που υπήρχαν:
Είναι σωστό να μειωθεί – και πρέπει να μειωθεί - η σπατάλη του Δημοσίου! Αλλά η Κυβέρνηση προστάτεψε και διεύρυνε τη σπατάλη, κι έβγαλε το άχτι της σε οριζόντιες περικοπές, στους μισθούς και τις συντάξεις. Είναι σωστό να χτυπηθεί η φοροδιαφυγή. Αλλά η κυβέρνηση δεν χτυπά τη φοροδιαφυγή. Αυτή ζει και βασιλεύει…Η κυβέρνηση γονατίζει, με φορολογικές επιδρομές, αυτούς που πληρώνουν, όχι αυτούς που φοροδιαφεύγουν. Είναι σωστό να προχωρήσουν οι αποκρατικοποιήσεις. Είμαστε πρώτοι που τους είπαμε και τους πιέσαμε να τις προχωρήσουν».
ΠΗΓΗ: www.newsport.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.real.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.