Μετά την μεγαλύτερη πορεία των τελευταίων ετών, την σημερινή εννοούμε, στους δρόμους αναμένεται να κατέβουν και την Πέμπτη εργαζόμενοι σε πολλά συνδικάτα, που έχουν δώσει ραντεβού από τις 10:30 έως τις 11:00 σε διάφορα σημεία του κέντρου, όπως το Πεδίον του Άρεως και η Ομόνοια. «Ρολά» κατεβάζουν και την Πέμπτη: -εργαζόμενοι σε ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ -τραπεζοϋπάλληλοι - γιατροί σε δημόσια νοσοκομεία, τα οποία θα λειτουργήσουν μόνο με προσωπικό ασφαλείας - σωφρονιστικοί υπάλληλοι - καθηγητές και δάσκαλοι -εφοριακοί -τελωνειακοί -εργαζόμενοι στα ΜΜΜ - υπάλληλοι στο υπουργείο Οικονομικών -εργαζόμενοι στην ΠΟΕ -ΟΤΑ
gossip-tv.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.