Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

ΑΠΟΣΤΟΛΗ:ΑΝΥΨΩΣΗ ΗΘΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΟΛΟΝΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ

Μία μέρα μετά την βαριά ήττα από τον Παναθηναϊκό στην Τούμπα, το κλίμα στις τάξεις του ΠΑΟΚ ήταν ιδιαίτερα... βαρύ.
Γι' αυτό και ο Λάζλο Μπόλονι βάλθηκε να τονώσει την ψυχολογία των παικτών ενόψει της συνέχειας, αρχής γενομένης από το ματς της Πέμπτης στο Δουβλίνο.
Ο Ρουμάνος προπονητής ανέλυσε τα λάθη που έγιναν στο ντέρμπι της Κυριακής, εξήγησε ότι ο Παναθηναϊκός ήταν απλά και μόνο μια... κανονική ομάδα και προσπάθησε να ξυπνήσει τους παίκτες της ομάδας.
«Αγωνιστήκαμε απέναντι σε μία απλά κανονική ομάδα και την κάναμε να φαίνεται καλύτερη μέσα στο γήπεδο. Αυτό είναι δικιά μας ευθύνη και συνέβη γιατί κάναμε πολλά λάθη. Για να επιστρέψουμε στις νίκες θα πρέπει να κάνουμε κάποια πράγματα σωστά. Δεν υπάρχουν περιθώρια και πρέπει άμεσα να συνέλθουμε» ήταν η ομιλία του Μπόλονι στα αποδυτήρια και λίγο πριν ξεκινήσει η προπόνηση, είπε στους παίκτες:
Τώρα πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά. Αυτό το ματς πέρασε και πρέπει να δείξουμε το καλό μας πρόσωπο από εδώ και στο εξής». Ο ΠΑΟΚ μετράει ήδη τέσσερα σερί ματς χωρίς νίκη και ευελπιστεί να «σπάσει» το αρνητικό σερί στα δύο επόμενα ματς, κόντρα στην Σάμροκ Ρόβερς για το Europa League και απέναντι στον Αστέρα Τρίπολης για τη Superleague.

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.