Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Ληστείες σημειώθηκαν χθες βράδυ σε διάφορες περιοχές της Αττικής

Δεν έχουν τέλος οι νυχτερινές εισβολές στα σπίτια του Λεκανοπεδίου. Οι δράστες οπλισμένοι και με τη χρήση σωματικής βίας σκορπούν καθημερινά τον τρόμο καθώς δεν διστάζουν να μπουν στα σπίτια γνωρίζοντας ότι βρίσκονται μέσα οι ένοικοί τους.

Τρεις διαφορετικές περιοχές του λεκανοπεδίου έγιναν στόχος αγνώστων το βράδυ της Τρίτης συγκεκριμένα στην Κηφισιά, τρία άτομα, εισέβαλαν από ανασφάλιστη μπαλκονόπορτα σε μονοκατοικία και με την απειλή πιστολιών και μαχαιριού, αφαίρεσαν άγνωστο μέχρι στιγμής χρηματικό ποσό από τον ιδιοκτήτη.

Στον Άλιμο, τέσσερις δράστες μπήκαν σε 2όροφη οικία και με την απειλή όπλων και αιχμηρών αντικειμένων, ακινητοποίησαν τους ενοίκους και τους λήστεψαν.

Ενώ στο Κορωπί, τρία άτομα, εισήλθαν από ανασφάλιστο παράθυρο σε μονοκατοικία και με χρήση σωματικής βίας, αφαίρεσαν από ζευγάρι ηλικιωμένων, χρηματοκιβώτιο που περιείχε άγνωστο μέχρι στιγμής χρηματικό ποσό αλλά και δύο κυνηγετικά όπλα του ιδιοκτήτη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  www.real.gr /Κοινωνία
Φωτό: newstime.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.