
Η καλλιτέχνης Marni Kotak από το Μπρούκλυν σχεδιάζει να γεννήσει το μωρό της σε μια γκαλερί τέχνης, μπροστά σε κοινό, θέλοντας έτσι να πείσει τους ανθρώπους "ότι η ανθρώπινη ζωή είναι η ίδια το πιο βαθύ έργο τέχνης, και ότι ως εκ τούτου ο τοκετός είναι η μεγαλύτερη έκφραση της ζωής, η υψηλότερη μορφή τέχνης." Με τίτλο "Η γέννηση του μωρού Χ" αυτή η "παράσταση" της Marni θα είναι το πιο τρελό πράγμα που συνέβη στον... κόσμο της τέχνης αφότου μια άλλη καλλιτέχνης έκανε στον εαυτό της ένεση με αίμα αλόγου. Πρόκειται να γεννήσει κάποια στιγμή μέσα στις επόμενες πέντε εβδομάδες, και οι επισκέπτες που εισέρχονται στη Bushwick’s Microscope Gallery προειδοποιούνται ότι το μωρό "μπορεί να φτάσει" σε οποιαδήποτε στιγμή. Η καλλιτέχνης έχει επιλέξει τον τόπο ως "δωμάτιο γέννησης" και θα περνάει κάθε μέρα εκεί μέχρις ότου να έχει το μωρό της. «Έχω αποφασίσει να το κάνω αυτό γιατί θέλω να δείξω στους ανθρώπους ότι, όπως και στις προηγούμενες παραστάσεις μου, η πραγματική ζωή είναι η καλύτερη παράσταση τέχνης», είπε.
Απολαμβάνοντας την υποστήριξη του συζύγου της και της μαίας της, η Marni Kotak λέει ότι είναι ψυχικά έτοιμη να περάσει τον τοκετό της μπροστά σε ακροατήριο, και λέει ότι πλέον δεν ανησυχεί για το όλο θέμα παραπάνω από ό, τι αν ήταν να γεννήσει το μωρό στο σπίτι ή σε ένα νοσοκομείο. Έτσι για να μην βαρεθούν μέχρι το μωρό να αποφάσισε να βγει, οι επισκέπτες στην γκαλερί τέχνης μπορούν να παρακολουθήσουν άλλα έργα της Kotak που σχετίζονται με την εγκυμοσύνη της, συμπεριλαμβανομένου ενός βίντεο όπου έχει φιλμογραφηθεί κοινό από φεστιβάλ του καλοκαιριού και προβάλλονται τα πρόσωπά τους στην κοιλιά της. Η Marni Kotak έχει γίνει γνωστή λόγω του ότι σοκάρει το κοινό με τις εμφανίσεις της, οι οποίες περιλαμβάνουν σταδιακές αναπαραστάσεις της δικής της γέννησης, της απώλειας της παρθενίας της σε ένα μπλε Plymouth καθώς και παρακολούθησης της κηδείας του πατέρα της. Μετά την "παράσταση" "Η γέννηση του μωρού Χ" η Marni Kotak προφανώς θα συνεχίσει να παρουσιάζει τις εμπειρίες της ζωής της, ως έργα τέχνης σε ένα έργο με τίτλο "Μεγαλώνοντας το μωρό Χ" στην οποία θα περιλαμβάνονται πιθανότατα αλλαγές από πάνες, ξενύχτια και κλάματα..
Πηγή: www.koulo.gr
Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011
Θέλει να γεννήσει σε γκαλερί τέχνης μπροστά σε κοινό...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.