Στην αποστολή του Ολυμπιακού για τον αγώνα εναντίον της Ντόρτμουντ συμπεριλήφθηκε ο Βασίλης Τοροσίδης, που ξεπέρασε τον τραυματισμό στα πλευρά.
Σε αντίθεση με τον «Τόρο» εκτός αποστολής έμεινε τελικά ο Φραν Γέστε, για τον οποίο υπήρχαν ελπίδες ότι μπορεί να «προλάβει» το ματς, ενώ στα πλάνα του Βαλβέρδε δεν υπάρχει και ο Νταβίντ Φουστέρ, που δεν έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό του και ακολούθησε και την Κυριακή πρόγραμμα αποκατάστασης.
Αναλυτικά οι παίκτες που βρίσκονται στην αποστολή, που θα αναχωρήσει την Δευτέρα (31/10) για το Ντόρτμουντ, είναι οι: Κοστάνσο, Μέγερι, Μανιάτης, Α. Παπαδόπουλος, Μέλμπεργκ, Μαρκάνο, Χολέμπας, Ποτουρίδης, Παπάζογλου, Τοροσίδης, Μοδέστο, Φέισα, Ορμπάιθ, Ιμπαγάσα, Μακούν, Φετφατζίδης, Αμπντούν, Τζιμπούρ, Πάντελιτς, Μιραλάς.
Οι Γκρμπιτς, Ζαραδούκας, Δασκαλάκης, Χαβίτο, Μόνχε, Βαλεριάνος, Γέστε και Φουστέρ, που έμειναν εκτός, θα προπονηθούν στις 10:30 το πρωί της Δευτέρας.
Αναλυτικά οι παίκτες που βρίσκονται στην αποστολή, που θα αναχωρήσει την Δευτέρα (31/10) για το Ντόρτμουντ, είναι οι: Κοστάνσο, Μέγερι, Μανιάτης, Α. Παπαδόπουλος, Μέλμπεργκ, Μαρκάνο, Χολέμπας, Ποτουρίδης, Παπάζογλου, Τοροσίδης, Μοδέστο, Φέισα, Ορμπάιθ, Ιμπαγάσα, Μακούν, Φετφατζίδης, Αμπντούν, Τζιμπούρ, Πάντελιτς, Μιραλάς.
Οι Γκρμπιτς, Ζαραδούκας, Δασκαλάκης, Χαβίτο, Μόνχε, Βαλεριάνος, Γέστε και Φουστέρ, που έμειναν εκτός, θα προπονηθούν στις 10:30 το πρωί της Δευτέρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.