Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Μόνο για.. οκτώμισι ώρες θα μείνουν χωρίς νερό περιοχές της Θεσσαλονίκης!


Για περίπου οκτώμισι ώρες θα παραμείνουν αύριο χωρίς νερό περιοχές της Θεσσαλονίκης, λόγω προγραμματισμένων εργασιών των συνεργείων της ΕΥΑΘ…

Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, μεθαύριο, Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου, από τις 08:00 έως τις 16:30, θα γίνουν εργασίες αντικατάστασης δικλείδων στις οδούς Ρόδου με Αργυροκάστρου και Αργυροκάστρου με Ολυμπίας στο δήμο Κορδελιού - Ευόσμου, με αποτέλεσμα να υπάρχουν προβλήματα στην υδροδότηση της περιοχής.
Επίσης, την ίδια ημέρα θα γίνουν εργασίες ύδρευσης στο αντλιοστάσιο «Καρύδια» στην περιοχή του δήμου Ωραιοκάστρου. Λόγω των εργασιών, όπως διαβάζουμε στο thestival.gr, πιθανόν να υπάρξουν προβλήματα υδροδότησης την ημέρα αυτή στο δυτικό Ωραιόκαστρο, από τις 13:00 μέχρι τις 17:00.

onair24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.