Καλεσμένη στην εκπομπή «Πρωινό Μου» βρέθηκε η Αντιγόνη Δρακουλάκη. Η πρωταγωνίστρια από τα ''Μυστικά της Εδέμ'' μίλησε για τα γυρίσματα της επιτυχημένης σειράς τους Mega, αλλά και για την επιθυμία της να κάνει οικογένεια. Ομολόγησε μάλιστα, ότι δε θα επέλεγε ποτέ ως σύντροφό της κάποιον ηθοποιό.
Η «Νόρα» -για το τηλεοτπικό κοινό του Mega- υποστήριξε, πως ο τέταρτος κύκλος της σειράς, είναι ο πιο σημαντικός και ταυτόχρονα, ο πιο καλογυρισμένος, ενώ έκανε λόγο για ένα συγκλονιστικό φινάλε.
«Θεωρώ ότι και σκηνοθετικά και υποκριτικά, έχει μεγάλη σοφία όλο αυτό που έχει κάνει η Έλενα Ακρίτα.Το φινάλε είναι καταπληκτικό» δήλωσε, χωρίς να αναφέρει το παραμικρό για τις εξελίξεις του σίριαλ. Η σκηνή της γέννας, όπως αποκάλυψε, ήταν αυτή που τη δυσκόλεψε περισσότερο, καθώς η ίδια, δεν έχει γίνει ακόμα μητέρα.
«Ήταν λίγο περίεργο για μένα και φοβερός εφιάλτης. Μου το δίδαξε η Ευγενία Οικονόμου. Αρχηγός! Ήταν η σκηνοθέτης μου σε εκείνο το επεισόδιο» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στην προσωπική της ζωή θέλει να γίνει κάποια στιγμή μητέρα, αλλά δεν το προγραμματίζει. Μάλιστα, μίλησε για τον σύζυγό της, Γιάννη Χαλικιά που είναι γενικός χειρουργός στο επαγγελμα και υποστήριξε πως δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι μαζί με έναν ηθοποιό: «Μ' αρέσει να είναι φίλοι μου, συνάδελφοί μου(οι ηθοποιοί). Δεν μου αρέσει να έχω τέτοια "πάρε-δώσε". Μου αρέσει ο διπλανός μου να έχει να μου πει κάτι. Θέλω να μαθαίνω. Έτσι κι αλλιώς εγώ τον "φορτώνω" με τα δικά μου. Να είναι "τα ίδια επί δύο;"»σχολίασε.
πηγή: Πρωινό Mou
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.