Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Παπανδρέου: «Αυταρχισμός είναι η προσπάθεια κάποιων να επιβάλουν τις απόψεις τους»

«Αυταρχισμός είναι η προσπάθεια κάποιων να επιβάλουν τις απόψεις τους, διακόπτοντας παρελάσεις», δήλωσε χθες το απόγευμα ο Πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, με αφορμή τα επεισόδια που σημειώθηκαν. Κατηγόρησε, μάλιστα, αυτούς που -όπως είπε- διαιρούν τον ελληνικό λαό, λέγοντας ότι τραυματίζουν τη Δημοκρατία και τις δημοκρατικές παραδόσεις μας.

Από τον Άγιο Νικόλαο Λασιθίου, οπού βρίσκεται, στο πλαίσιο της διάσκεψης της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, ο κ. Παπανδρέου με αφορμή τα όσα σημειώθηκαν στη Θεσσαλονίκη αλλά και σε άλλες πόλεις, τόνισε ότι το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας καταδικάζει τέτοιου είδους συμπεριφορές.


Ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι «αυταρχισμός είναι και η προσπάθεια κάποιων να επιβάλουν απόψεις, ακόμα και διακόπτοντας εθνικές παρελάσεις, την ώρα που χιλιάδες παιδιά, πολίτες και οικογένειες τιμούν σ' όλη τη χώρα με υπερηφάνεια τον εθνικό μας αγώνα για την απελευθέρωση».

«Αυταρχισμός είναι, όταν κάποιοι ελάχιστοι επιλέγουν να προσβάλουν τις εκδηλώσεις τιμής στους αγώνες για την ελευθερία της πατρίδας, ακόμα και τον ίδιο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας» δήλωσε.

«Αυταρχισμός είναι να θέλουν να διαιρούν το λαό σε εθνικόφρονες και μη. Και το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας καταδικάζει αυτές τις ακραίες συμπεριφορές. Διότι αυτές οι συμπεριφορές δεν τραυματίζουν κάποιους αντιπάλους, τραυματίζουν βαθιά τις δημοκρατικές μας παραδόσεις και το δημοκρατικό ήθος του λαού μας» πρόσθεσε.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στην Αραβική Άνοιξη, λέγοντας ότι αυτή άλλαξε καθοριστικά το τοπίο στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Βορείου Αφρικής και μετέφερε σε όλη την υφήλιο ένα ισχυρό μήνυμα για περισσότερη Δημοκρατία και συμμετοχή, για περισσότερη δικαιοσύνη.

Είναι, πρόσθεσε ο πρωθυπουργός, ένα μήνυμα που το καταλαβαίνουμε ιδιαίτερα εμείς, στην Ελλάδα, για ιστορικούς λόγους.

ΠΗΓΕΣ: www.tanea.gr, www.newsport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.