Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

΄΄Στεγνώνουν΄΄ τα πρατήρια στο Ηράκλειο Κρήτης

Στεγνώνουν τα πρατήρια του Νομού από την απεργιακή κινητοποίηση των υπαλλήλων των διυλιστηρίων!Η επίσημη έναρξη της κινητοποίησης των υπαλλήλων των διυλιστηρίων θα έχει ως συνέπεια να "στεγνώσουν" τα πρατήρια βενζινάδικων στο Νομό Ηρακλείου. Προς το παρόν η απεργιακή κινητοποίηση δεν αναμένεται να επιφέρει κάπιο δυσάρεστο αποτέλεσμα - να μείνει δηλαδή κάποιος οδηγός από βενζίνη - όμως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να αποκλειστεί ως ενδεχόμενο τις επόμενες ημέρες. Και αυτό γιατί η λήξη της κινητοποίησης των υπαλλήλων διυλιστηρίων δεν έχει ακόμη αποφασιστεί.

ΠΗΓΕΣ: creteplus.gr, tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.