Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΣΤΟΝ ΑΛ ΣΑΟΥΝΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΡΟΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ,ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ

Ματαιώθηκε η προγραμματισμένη για την Πέμπτη συνάντηση των δικηγόρων της πλευράς Βαρδινογιάννη και Αλ Σαούντ, ωστόσο υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία στην οποία δόθηκαν διευκρινήσεις.Ο νομικός εκπρόσωπος του Σουλτάν Αλ Σαούντ, Παναγιώτης Πετρόπουλος, δεν συναντήθηκε τελικά διά ζώσης με τους δικηγόρους του Τζίγκερ, είχε όμως τηλεφωνική επικοινωνία με τον έναν εξ αυτών (Γεωργόπουλος) στην οποία δόθηκαν διευκρινήσεις για το MoU.
Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει η πλευρά Βαρδινογιάννη, ο Τζίγκερ έδωσε εντολή στους δικηγόρους του από την περασμένη Δευτέρα να προχωρήσει η διαδικασία σύνταξης του MoU παρότι δεν είχαν στα χέρια τους το πρωτότυπο έγγραφο με την πιστοποίηση της υπογραφής του Σουλτάν Αλ Σαούντ.
Ο Βαρδινογιάννης ήταν και είναι σύμφωνος με την πρόταση για τα 70 εκ. ευρώ (20+50) που προτίθεται να βάλει στον Παναθηναϊκό ο Πρίγκιπας και το πρότζεκτ του γηπέδου και γι αυτό άλλωστε οι δικηγόροι του συνέταξαν ένα MoU με σκοπό να σταλεί στη Σαουδική Αραβία και να μελετηθεί από τον Σαουδάραβα υποψήφιο επενδυτή.
Οι αλλαγές που πρότεινε ο Τζίγκερ αφορούν στη διαδικασία εισροής χρημάτων. Ο Αλ Σαούντ επιθυμούσε πρώτα να αποκτήσει πρώτα τις μετοχές της οικογένειας Βαρδινογιάννη και στη συνέχεια να βάλει τα χρήματα στην ΠΑΕ. ως μεγαλομέτοχος, κάτι το οποίο δε βρίσκει σύμφωνο τον Τζίγκερ.
Πιο συγκεκριμένα και προκειμένου να επισπευσθεί η διαδικασία, ο Βαρδινογιάννης πρότεινε στην άλλη πλευρά να μπει στην ήδη προκηρυγμένη ΑΜΚ με το ποσό των 15 εκ. ευρώ και αυτή να εγκριθεί στην επόμενη Γ.Σ. Με αυτόν τον τρόπο, και ο Αλ Σαούντ θα αποκτήσει τις μετοχές και τα ταμεία της ομάδας θα «γεμίσουν» άμεσα. Σε ό,τι αφορά στα υπόλοιπα 55 εκ. ευρώ, η πρόταση του Τζίγκερ είναι να δοθεί αρχικά μια τραπεζική εγγύηση ότι υπάρχουν και εν συνεχεία να μπουν στην ΠΑΕ με αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου σε βάθος διετίας. Ουσιαστικά, ο Βαρδινογιάννης, ο οποίος ούτως ή άλλως δεν έχει οικονομικό όφελος από αυτή τη διαδικασία, θέλει να εξασφαλίσει ότι ο Παναθηναϊκός θα έχει τη δυνατότητα και τα χρήματα για να πορευθεί την τρέχουσα σεζόν.
Σε ό,τι αφορά στην τιμή της μετοχής, αυτή θα είναι 0,33 ευρώ, από τη στιγμή που κανείς εκ των μετόχων δεν ήταν αρνητικός στην παλαιότερη πρόταση του Ανδρέα Βγενόπουλου.
Οπως ξεκαθαρίζει η πλευρά του τωρινού κατόχου του 54,7% των μετοχών της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, μετοχές δεν πρόκειται να παραχωρηθούν αν πρώτα δεν εμφανιστούν χρήματα του Σουλτάν Αλ Σαούντ σε κάποια από τις μεγάλες ελληνικές τράπεζες.
Ολα τα παραπάνω συζητήθηκαν ανάμεσα στους κ.κ. Γεωργόπουλο και Πετρόπουλο στην τηλεφωνική τους επικοινωνία, με τον δικηγόρο του Τζίγκερ να τονίζει στον εκπρόσωπο του πρίγκιπα ότι ουσιαστικά πρόκειται για διευκόλυνση, καθώς επιθυμία του Βαρδινογιάννη στην παρούσα φάση είναι να μπουν λιγότερα χρήματα από αυτά που έχει δεσμευθεί ότι θα βάλει ο Σαουδάραβας. Απλώς πρέπει πρώτα να εμφανιστούν τα 15 εκ. ευρώ και μετά να γίνει η παραχώρηση των μετοχών. Ο Γεωργόπουλος ενημέρωσε επίσης τον Πετρόπουλο ότι αν ο Σουλτάν Αλ Σαούντ δεν συμφωνεί με αυτή την πρόταση, μπορεί να αντιπροτείνει τρόπο ώστε να προχωρήσει η μεταβίβαση. Αρκεί, πάντα, να εμφανιστούν τα χρήματα ώστε ο Παναθηναϊκός να είναι εξασφαλισμένος. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλευρά Βαρδινογιάννη δεν έχει πρόβλημα να διενεργηθεί οικονομικός έλεγχος στην ΠΑΕ.

πηγή:beta.newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.