Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

ΣΙΚΑΜΠΑΛΑ: ΕΧΩ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΗ ΖΑΜΑΛΕΚ


Με δηλώσεις τους στο αιγυπτιακό πρακτορείο ειδήσεων, τόσο ο ίδιος ο Μαχμούντ Σικαμπάλα όσο και ο πρόεδρος της Ζάμαλεκ, Γκαλάλ Ιμπραήμ, διέψευσαν τους ισχυρισμούς του Βλάση Τσάκα ότι ο παίκτης έχει υπογράψει προσύμφωνο μαζί του.
"Πώς να πάω σε άλλη ομάδα από τη στιγμή που αγωνίζομαι στη Ζάμαλεκ; Άλλωστε, έχω υπογράψει συμβόλαιο για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Όλες αυτές οι ειδήσεις μπορούν να χαρακτηριστούν ως αστείες", τόνισε ο παίκτης, ενώ ο πρόεδρος της Ζάμαλεκ υποστήριξε ότι " ...ο παίκτης δεν πάει πουθενά και πως δεν είναι προς πώληση!".

πηγή: sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.