Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΟΝΣΤΑΝΖΟ Ο ΒΑΛΒΕΡΔΕ

«Στόχος μας είναι να παίξουμε καλά και να νικήσουμε». Το μήνυμα της νίκης έστειλε ο Ερνέστο Βαλβέρδε, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ενόψει του αγώνα με την Ντόρτμουντ (1/11, 21:45, MEGA) στο «Βεστφάλεν».
Ο τεχνικός του Ολυμπιακού εμφανίστηκε αισιόδοξος, υπογραμμίζοντας πως η ομάδα του θέλει να πάρει τη νίκη, ενώ αναφερόμενος στο… ενδεχόμενο της ισοπαλίας, απάντησε... με νόημα.
Ο Βάσκος δεν θέλησε να συγκρίνει το ματς του Champions League με αυτό κόντρα στον ΟΦΗ, τονίζοντας ότι είναι διαφορετικά παιχνίδια και υπογράμμισε πως ο Ολυμπιακός θα προσπαθήσει να προσαρμοστεί στο παιχνίδι των Γερμανών. Τέλος, για τον Κοστάντσο τόνισε: «Είναι σαν όλους. Θα παίξουν οι καλύτεροι».

Αναλυτικά:
«Αύριο θα παίξουμε ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι, τόσο για εμάς όσο και για την Μπορούσια. Η ομάδα που θα επιβάλλει το δικό της παιχνίδι και το δικό της ρυθμό θα πάρει τη νίκη. Η Ντόρτμουντ ανεβάζει πάντα πολύ ψηλά το ρυθμό και θα προσπαθήσουμε να ανταποκριθούμε. Ήτανε δύσκολα στην Αθήνα, το ίδιο δύσκολα θα είναι και αύριο εδώ», είπε αρχικά.

Για το εάν υπάρχει χρόνος να διορθωθούν τα λάθη που έγιναν και στο ματς με τον ΟΦΗ: «Η αλήθεια είναι ότι δεν είχαμε καθόλου χρόνο να κάνουμε τίποτα. Αύριο θα είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα. Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε το ελληνικό πρωτάθλημα με το αυριανό παιχνίδι»

Για το εάν τον φοβίζει το ότι η Ντόρτμουντ θα μπει επιθετικά στον αγώνα: «Θα προσπαθήσουμε να προσαρμοστούμε στο στιλ παιχνιδιού που κάνει η Ντορτμουντ. Θα προσπαθήσουμε να αντέξουμε σε αυτό το ρυθμό γιατί δεν θέλουμε μόνο να μην δεχτούμε γκολ αλλά και να πετύχουμε».

Για το εάν υπολογίζει Τοροσίδη και Φέισα και εάν σκέφτεται παρόμοια 11άδα με τον πρώτο αγώνα: «Έχω μια γενική ιδέα ποιοι θα παίξουν αύριο αλλά δεν έχω κατασταλάξει. Οι Φέισα και Τοροσίδης είναι εδώ γιατί μπορούν να παίξουν».

Για εάν σκέφτεται να αλλάξει τερματοφύλακα: «Όταν έχουμε άσχημα αποτελέσματα ψάχνουμε να βρούμε υπευθύνους. Ο Κοστάντσο είναι ένας παίκτης σαν όλους τους άλλους. Όταν έρθει η ώρα να τον κρίνω και αν θεωρήσω ότι πρέπει να τον αλλάξω θα το κάνω. Αύριο είναι ένα σπουδαίο ματς και πρέπει να παίξουνε οι καλύτεροι».

Για το εάν θα είναι ικανοποιημένος με την ισοπαλία: «Άμα παίξουμε άσχημα θα είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, άμα παίξουμε καλά, γιατί να μην πάρουμε την νίκη;».

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.