Καλεσμένη στην εκπομπή "Μίλα", το απόγευμα της Τετάρτης, ήταν η Κατερίνα Στικούδη.
Το 26χρονο μοντέλο και παρουσιάστρια μίλησε στην Τατιάνα Στεφανίδου και την παρέα της για τον τύπο άντρα που την ελκύει, πώς τον φλερτάρει, αν έχει απατήσει, αλλά και αν έχει πέσει ποτέ θύμα κακοποίησης από σύντροφό της.«Έχει τύχει κάποια στιγμή να υπάρχει μια έντονη φάση, αλλά δεν είμαι άνθρωπος που τα δέχομαι αυτά. Εντάξει, είναι φυσιολογικό να μην τα βρίσκεις σε όλα και να μην είναι μια ευθεία γραμμή η σχέση. Έχει σκαμπανεβάσματα. Αλλά πιστεύω ότι αν ο άντρας σε χτυπήσει ή σου φερθεί τόσο άσχημα, δεν νομίζω ότι σε σέβεται, ούτε σε αγαπάει», είπε η Κατερίνα Στικούδη.
Ενώ για το αν έχει πέσει ποτέ σε άντρα ζηλιάρη, είπε: «Δεν μου έχει τύχει ποτέ να είναι πολύ ζηλιάρης ο άλλος, πολύ τρελός... Μπορεί και να είμαι τυχερή και να μην έχω διαλέξει ζηλιάρη. Και λίγη ζήλεια όμως, δεν βλάπτει στη σχέση, την κάνει πιο ενδιαφέρουσα. Εγώ ζηλεύω! Μερικές φορές και χωρίς λόγο. Έτσι, κάνω μια σκηνή ζηλοτυπίας για να ανατρέψω λίγο την κατάσταση αν όλα είναι καλά. Γκρινιάζω όμως, και ζηλεύω με νάζι».
Η Κατερίνα Στικούδη αναφέρθηκε και στον τύπο άντρα που την χαλάει: «Το να είναι πολυλογάς, να μιλά ακατάπαυστα και να μην ακούει. Δεν μπορώ, κουράζομαι. Δεν αντέχω το να είναι φλύαρος, να μιλά πολύ χωρίς λόγο».
Τέλος αναφέρθηκε και σε μια εκδήλωση σεβασμού που δεν θα ξεχάσει ποτέ: «Στη γειτονιά μου, στην Καισαριανή, τα παιδιά ακούν τα τραγούδια μου... Είναι πολύ ωραίο συναίσθημα να είμαι σπίτι μου και να ακούω τα τραγούδια μου απ' έξω, να τα τραγουδούν και να τα ακούνε. Κάποια στιγμή είχαν μαζευτεί κάτω από την πολυκατοικία μου, είχα τη γιορτή μου θυμάμαι και μου είχα φέρει ανθοδέσμες! Ήταν πολύ όμορφο!».
πηγή:markos.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.