
Απόψε κάνει πρεμιέρα η εκπομπή «Είσοδος Ελεύθερη» της Αννίτας Πάνια(ας ελπίσουμε).
Λίγες ώρες πριν βγει στον αέρα η εκπομπή, η παρουσιάστρια του Alter είχε τηλεφωνική επικοινωνία με το «Πολύ Μπλα Μπλα» και δεν κατάφερε να κρύψει την αγανάκτησή της για όσα συμβαίνουν στο κανάλι.
«Το βράδυ έχω εκπομπή στο Alter, όπως έχεις κι εσύ σήμερα! Με τις μέρες πάει.., Σήμερα βγήκαμε εγώ, εσύ και ο Αυτιάς το πρωί; Καλά είμαστε σήμερα. Αύριο τι παίζει, έχεις μάθει;» είπε αρχικά η Αννίτα Πάνια στην Σταματίνα Τσιμτσιλή, συνεχίζοντας: «Πολύ ωραία είμαστε! Είναι το κανάλι των εκπλήξεων. Το κανάλι που δεν επιτρέπει στους τηλεθεατές του να πλήξουν και βέβαια το κανάλι των ανθρώπων που δουλεύουν με πάρα πολύ όρεξη, που αγαπούν τη δουλειά τους και είναι έτοιμοι να ξεπεράσουν τα προβλήματα που έχει η επιχείρηση».
Τονίζοντας πως «κάποια στιγμή, το ραντεβού με τον τηλεθεατή αρχίζει να έχει ένα “θέμα” όταν τις μισές μέρες είσαι εκεί και τις μισές δεν είσαι», η παρουσιάστρια πρόσθεσε: «Επειδή δεν μου αρέσει να λέω ψέματα, δεν είμαι και στην καλύτερή μου φόρμα. Θα είναι ψέμα να πω ότι έχω τεράστια χαρά που θα βγω στον αέρα και θα κάνω μια εκπομπή χαρούμενη. Γιατί εμείς κάνουμε ψυχαγωγία και παίζει ρόλο και η ψυχολογία μας, ξέρεις. Πρέπει να είσαι λίγο χαρούμενος, λίγο ευδιάθετος. Δεν είναι το καλύτερό μου αυτό που συμβαίνει στο Alter».
Στη συνέχεια, μίλησε για όσα θα δουν οι τηλεθεατές της εκπομπής της στην αποψινή της πρεμιέρα και, λίγο πριν τελειώσει η επικοινωνία της με το «Πολύ Μπλα Μπλα», επανήλθε στο θέμα του Alter: «Είναι μεγάλο το κουπί που τραβάμε. Δεν βγαίνουν οι εκπομπές για πλάκα και δεν είναι τόσο εύκολο αυτό που συμβαίνει στο μαγαζί που βρισκόμαστε. Ετοιμάζομαι να βγω σήμερα το βράδυ στον αέρα και γκρινιάζω, αλλά είμαι υποχρεωμένη. Μπορεί να ακούγεται για άλλη μια φορά, άλλος ένας άνθρωπος μέσα από το Alter να μιλάει, αλλά θα το κάνω. Ας κινηθούμε το συντομότερο, ας βρούμε μια λύση γιατί πραγματικά η υπομονή τελειώνει και η ενέργεια εξαντλείται.
Και όλοι έχουμε δικαίωμα να κρατήσουμε λίγη ενέργεια για τον εαυτό μας και όχι μόνο για το αγαπημένο μας Alter».
πηγή: www.yupi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.