Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Επιστρέφει το «Ράδιο Αρβύλα»

Το «Ράδιο Αρβύλα» επιστρέφει στο prime time του ANT1 και στις βραδιές μας. Σάτιρα, σκέψη, γέλιο, προβληματισμός, επικοινωνία, γεμίζουν ξανά τα βράδια μας, από τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου στις 23.00 και κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη.

Η αγαπημένη παρέα των Αντώνη Κανάκη, Γιάννη Σερβετά, Στάθη Παναγιωτόπουλου και Χρήστου Κιούση, το καλύτερο αντίδοτο στην ελληνική πραγματικότητα, θα είναι και πάλι μαζί μας για 4η χρονιά.

Με τους «Ράδιο Αρβύλα» ανακαλύψαμε πως υπάρχει κι αυτή η τηλεόραση και μας έχει γίνει… απαραίτητη!


zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.