Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

ΤΣΑΚΑΣ:«ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ»

To χρονικό περιθώριο που δίνει η πλευρά Βαρδινογιάννη προκειμένου να ελέγχουν τα οικονομικά της ΠΑΕ, φαίνεται ότι προβληματίζει την πλευρά του πρίγκιπα Σουλτάν Αλ Σαούντ.Τουλάχιστον αυτό βγαίνει από τις δηλώσεις του Βλάση Τσάκα, κατά την προσέλευσή του στο ΟΑΚΑ για να παρακολουθήσει την αναμέτρηση του ΠΑΟ με τον Εργοτέλη. Πάντως, ο Ελληνας εκπρόσωπος δεν ανησυχεί και υποστήριξε πως είναι θέμα χρόνου να ολοκληρωθεί θετικά η συμφωνία.
«Έχουμε άψογη συνεργασία με την πλευρά του Γιάννη Βαρδινογιάννη, δεν υπάρχει κάτι νέο για να σας πω. Ο πρίγκιπας την Τρίτη θα είναι στην κηδεία του αντιβασιλέα της Σαουδικής Αραβίας αλλά η διαδικασία που αφορά τον Παναθηναϊκό δε θα επηρεαστεί από αυτό. Είναι απλά τα πράγματα. Την Δευτέρα ξεκαθαρίζουμε 2-3 πράγματα, την Τρίτη συντάσσεται το τελικό Μ.O.U. και Τετάρτη πέφτουν οι υπογραφές», είπε αρχικά. Ερωτηθείς για το ποια είναι αυτά τα «2-3 πράγματα», είπε: «Το πρώτο έχει να κάνει με το θέμα του Δ.Σ. θέλουμε να ξέρουμε τα άτομα που θα διαχειριστούν τα λεφτά που θα μπουν και το δεύτερο έχει να κάνει με τον οικονομικό έλεγχο της ΠΑΕ. Όταν μιλάμε για ένα τέτοιο "deal" δεν μπορείς να κάνεις οικονομικό έλεγχο μέσα σε μια εβδομάδα. Πιστεύω ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα με κανένα από τα δύο αφού και η πλευρά του Γιάννη Βαρδινογιάννη ήταν ξεκάθαρη. Οι νομικοί συνεχίζουν τις διαπραγματεύσεις».
Οσον αφορά το θέμα του πρωτότυπου με την υπογραφή: «Δυστυχώς παιδιά έχει καταντήσει σήριαλ και για την ακρίβεια τούρκικο σήριαλ. Από τη πρώτη μέρα η πλευρά Βαρδινογιάννη ξέρει το tracking number και μπορεί ανά πάσα στιγμή να δει που είναι το έγγραφο. Όσο για το που θα βρεθούν τα λεφτά που λένε κάποιοι, μην γίνουμε σαν κάποιες άλλες ομάδες που ψάχνουν συνέχεια για λεφτά».
Και έκλεισε λέγοντας: «Το σημαντικό είναι σήμερα να κερδίσουμε τον Εργοτέλη και από εκεί και πέρα όλα θα γίνουν».

«Τρένο στην Τούμπα»
Την ικανοποίηση του για την εμφάνιση του Παναθηναϊκού στην αναμέτρηση με τον Εργοτέλη εξέφρασε κατά την αποχώρηση του από το ΟΑΚΑ ο Βλάσης Τσάκας, ο οποίος προέβλεψε «διπλό» στην Τούμπα γνωρίζοντας ταυτόχρονα την αποθέωση από τον κόσμο του «τριφυλλιού»!
«Μέχρι την Τετάρτη πέφτουν οι υπογραφές, κατανοώ την αγωνία των οπαδών υπομονή μέχρι την Τετάρτη να πέσουν οι υπογραφές», επανέλαβε ο εκπρόσωπος του Σαουδάραβα πρίγκιπα για να σπεύσει στη συνέχεια να κάνει την πρόβλεψη του για το προσεχές ματς με τον «δικέφαλο του Βορρά».
«Αν συνεχίσει έτσι η ομάδα περνάει τρένο από την Τούμπα. Χαίρεσαι να την βλέπεις», συμπλήρωσε ο Τσάκας, ο οποίος εν αντιθέσει με το σύνθημα που ακούστηκε εναντίον του στην Ξάνθη, αυτή τη φορά ο άκουσε τους οπαδούς του Παναθηναϊκού να τον προτρέπουν να ηγηθεί του διοικητικού σχήματος με το σύνθημα: «Τσάκα Θεέ, πάρε την ΠΑΕ».

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.