Είδε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, συγκάλεσε το άτυπο υπουργικό, είχε τετ α τετ με τους κ. Μπόμπολα και Ψυχάρη, σήμερα βλέπει τον Αντώνη Σαμαρά, συγκαλεί την κοινοβουλευτική ομάδα και θα ακολουθήσουν οι υπόλοιποι αρχηγοί, κι άλλοι εκδότες, εκπρόσωποι παραγωγικών τάξεων και επιχειρηματίες. «Λόγω των κρίσιμων εθνικών στιγμών, πρέπει το μέτωπο να είναι αρραγές. Και σε αυτό το μέτωπο, δεν περισσεύει κανένας» είναι το πλαίσιο, όπως το έθεσε στη συνάντησή του με τον Κάρολο Παπούλια ο Γιώργος Παπανδρέου.Τα ανοιχτά θέματα είναι τέσσερα: • Η οικονομική διακυβέρνηση της ΕΕ, θέμα που άπτεται των κυρώσεων και της επιβολής επιτροπείας στις απείθαρχες χώρες. • Το ελληνικό πρόβλημα χρέους. • Η στήριξη των τραπεζών σε περίπτωση κουρέματος. • Ο ρόλος του EFSF Και, δυστυχώς, μπορεί να παραμείνουν ανοιχτά. Πρωθυπουργός και υπουργός Οικονομικών έριξαν χθες τον πήχη ενόψει της Συνόδου Κορυφής. «Πάμε με μικρό καλάθι» είπαν στα μέλη του άτυπου υπουργικού Γιώργος Παπανδρέου και Ευάγγελος Βενιζέλος. Με αυτή τη θέση και προκειμένου να μη διαλυθεί η χώρα ο πρωθυπουργός αποφάσισε να δει παράγοντες του δημόσιου βίου. «Δεν πρέπει να πριμοδοτούμε συμπεριφορές που οδηγούν την Ελλάδα εκτός του ευρώ», είπε στους εκδότες. Σήμερα, από τους βουλευτές του θα ζητήσει να ψηφίσουν το πολυνομοσχέδιο. «Ωστε να μπορούμε να πάμε στη διαπραγμάτευση στις 23 Οκτωβρίου με το κεφάλι ψηλά», θα πει ο Γιώργος Παπανδρέου. Αξιοσημείωτο της ρευστότητας είναι ότι ταυτόχρονα με το άνοιγμα στην αντιπολίτευση η κυβέρνηση ασκεί και κριτική. Ο πρωθυπουργός καυτηρίασε τη στάση των κομμάτων «που με ευκολία κάθονται στον πάγκο και μάλιστα επιχαίρουν ακόμα και για τις δυσκολίες που έχουμε απέναντι στα θηρία των αγορών και των όποιων κερδοσκόπων».
ΠΗΓΗ: www.newsport.gr
Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.