Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Επικροτεί τη διαγραφή του Θ. Λυμπερόπουλου ο Γ. Ραγκούσης

Περίπου δεκαοκτώ ώρες μετά τη δημοσιοποίηση της απόφασης του κ. Αντώνη Σαμαρά να διαγράψει από τα μητρώα μελών της ΝΔ τον πρόεδρο των ταξιτζήδων κ. Θύμιο Λυμπεροπουλο, στο θέμα τοποθετήθηκε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

"Ο κ. Σαμαράς, αφού επί μήνες υποστήριζε και πολιτικά ενθάρρυνε τον κ. Θ. Λυμπερόπουλο παρακολουθώντας τον να κλείνει λιμάνια, αεροδρόμια, να εκτοξεύει ύβρεις και κυρίως απειλές κατά της ζωής, επιτέλους έπραξε το αυτονόητο", δήλωσε ο κ. Γιάννης Ραγκούσης.

Περισσότερα στο www.protothema.gr/politics 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.