Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Ο «ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ» ΘΑ ΔΙΑΣΧΙΣΕΙ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΞΑΝΑ

Ο «γιος του Ανέμου» θα προσπαθήσει ξανά να διασχίσει το Αιγαίο, από το Σούνιο έως την Κρήτη, τις επόμενες μέρες, επιχειρώντας μια ακόμα υπέρβαση.
Ο χρυσός Ολυμπιονίκης της Ατλάντας και ασημένιος στην Αθήνα, θα εκκινήσει από την Άνδρο, διασχίζοντας συνολικά 320 ναυτικά μίλια σε 48 μόλις ώρες. Διαδοχικά θα περάσει Μύκονο, Δήλο, Αμοργό, μικρές Κυκλάδες (Δονούσα, Κουφονήσια), Τήλο και θα ολοκληρώσει στην Κάρπαθο. Ο στόχος του 43άχρονου αθλητή είναι να δείξει σε όλους τους Έλληνες, ότι όλοι μπορούν να επιβιώσουν και να σταθούν όρθιοι, παρά τα προβλήματα και τα εμπόδια που προκύπτουν. Κατά τη διάρκεια της πορείας του διάπλου, ο Ολυμπιονίκης θα συνομιλεί με τους κατοίκους στα νησιά, μοιραζόμενος τις εμπειρίες και τα μαθήματα ζωής.

πηγή:newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.