Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Έκοψε το πέος του για να δείξει ότι είναι πιστός


Ένας άντρας από τις Φιλιππίνεςέκοψε το πέος του με σκοπό να δείξει στη εν διαστάσει γυναίκα του ότι της είναι πιστός!!!

Ο εν λόγω "τύπος" από το Malasiqui, αφού έκοψε το όργανο το τύλιξε σε εφημερίδα και το τοποθέτησε στο...
παράθυρο των γονιών της αγαπημένης του αφού εκεί διαμένει η τελευταία.
Τότε φώναξε δυνατά "για να μην με υποπτευθείς ξανά, ότι φλερτάρω με άλλες γυναίκες". Το κομμένο όργανο, μεγέθους 7.5 εκατοστών βρίσκετε...

στα χέρια της αστυνομίας που κάλεσε ειδικό ταριχευτή ώστε να το διατηρήσουν σε μπουκάλι!!! Το ζευγάρι βρίσκονταν σε διάσταση εδώ και τρία χρόνια ενώ η γυναίκα ζούσε μαζί με τους γονείς της.
Σύμφωνα με τους γονείς της ο άνδρας ήταν ανίκανος να ζήσει την κόρη τους και τα δυο παιδιά αφού ήταν άνεργος για πολύ καιρό. Η αστυνομία ακόμα αναζητά το "τραυματισμένο" σύζυγο.
Αυτή είναι η τρίτη περίπτωση μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα που κάποιος άντρας αποφασίζει να κόψει το γεννητικό του όργανο, και τα τρία περιστατικά έχουν λάβει μέρος στις Φιλιππίνες.
kokoria

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.