Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Η ΕΣΑΚΕ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟ,ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΗΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η αντιπροσωπεία του ΕΣΑΚΕ που επισκέφθηκε τον Γιώργο Βασιλακόπουλο, ζήτησε την κατάργηση των ΚΑΕ και την επιστροφή στον ερασιτεχνισμό!
Οι ομάδες επιθυμούν να μην υπάγονται στο υπουργείο εμπορίου, να μην υπάρχει ΕΕΑ και να επιστρέψουν στο καθεστώς πριν από το 1993!!!

Επίσης, ζητήθηκε να καταργηθεί το άρθρο 84 του αθλητικού νόμου, βάσει του οποίου κάθε ΚΑΕ δύναται να διαπραγματευτεί μόνη της την παραχώρηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της. Αντιθέτως, προτάθηκε να υιοθετηθεί η κεντρική διαχείριση, ώστε να επιτευχθεί ορθολογικότερη διανομή των εσόδων. Η ΕΟΚ φάνηκε θετική ως προς αυτήν την παράμετρο.
Στην αντιπροσωπεία, πέραν του προέδρου Βασίλη Οικονομίδη, ήταν οι εκπρόσωποι του Παναθηναϊκού, του Ολυμπιακού, του Πανιωνίου, του ΠΑΟΚ και του Αρη.
Επίσης, η πρώτη αγωνιστική της Α1 βρίσκεται στον «αέρα», καθώς σύμφωνα με πληροφορίες οι εκπρόσωποι αρκετών ομάδων προτίθενται να ζητήσουν την αναβολή της 1ης αγωνιστικής, λόγω της κατάστασης με τα τηλεοπτικά!
Συγκεκριμένα, με εξαίρεση τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό που έχουν κλείσει συμφωνίες με την ΕΡΤ έναντι του ποσού του 1,3 εκατομμυρίων έκαστος, οι υπόλοιπες ομάδες… δεν έχουν στον ήλιο μοίρα και είναι σαφές πως δεν μπορούν να ξεκινήσουν το πρωτάθλημα, αν δεν εξασφαλίσουν χρήματα από το τηλεοπτικό συμβόλαιο…

Πηγή: www.sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.