Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Ο ALPHA ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ ΞΑΝΑ;

Η είδηση είναι απολύτως διασταυρωμένη ως προς τις προθέσεις των δύο πλευρών. Γερμανοί και Δημήτρης Κοντομηνάς είναι κοντά στην συμφωνία της χρονιάς για τα ελληνικά media.
Όταν πριν τρία χρόνια ο όμιλος RTLαγόραζε από τον Έλληνα επιχειρηματία το κανάλι της Κάντζας σίγουρα δεν ανέμενε ότι από όλα τα δίκτυα που έχει στην κατοχή του, ο ελληνικός ALPHA θα ήταν το μόνο που θα είχε ζημιές άνω των 10 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως. Παρά τις προσπάθειες που έχουν καταβάλλει οι άνθρωποι του RTL, τα έσοδα δεν είναι αυτά που είχαν προυπολογίσει πριν αποφασίσουν να αγοράσουν το Alpha. Το τελευταίο διάστημα άρχισαν εκ νέου να προβληματίζονται.
Την ίδια ώρα ο κ. Κοντομηνάς διατήρησε την επαφή με τα ηλεκτρονικά media (Κανάλι 9, ράδιο Θέμα και μετέπειτα Ράδιο 9) αλλά και τις νέες τεχνολογίες.
Τραυματική ήταν η στιγμή για τον ίδιο και σε προσωπικό της δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια τον Ιούλιο του 2010, διευθυντή εκείνη την περίοδο στο ραδιόφωνο και στενού του συνεργάτη και στα διαδικτυακά σχέδια μέσω του troktiko.
Ο κ. Κοντομηνάς θα είχε κάνει τις κινήσεις που θέλει και μέσω του καναλιού 9 αλλά το γεγονός ότι το δίκτυο έχει περιορισμένη εμβέλεια (και φυσικά δεν διαθέτει πανελλαδική άδεια) ήταν ανασταλτικό.
Ο χρόνος όμως, η επιθυμία για επιστροφή στην πρώτη γραμμή των μέσων αλλά και το κλατάρισμα των μη μαθημένων στην ελληνική πραγματικότητα Γερμανών άλλαξε τα δεδομένα και δεν αποκλείεται στα τέλη Οκτωβρίου να έχουμε και ανακοινώσεις.

πηγή: blog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.