Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ALPHA;

Ξαναακούγονται οι φήμες για αποχώρηση των Γερμανών από τον τηλεοπτικό κανάλι του Alpha και οτι αναζητούν αγοραστή για το κανάλι,σύμφωνα με ρεπορτάζ γνωστού site.
Ακούγεται οτι οι Γερμανοί είναι αμετάκλητοι σε αυτό το θέμα,αφού διαπίστωσαν ότι η επένδυση που έχουν κάνει δεν βγαίνει.Το κανάλι είναι ήδη μέσα 18.000.000 ευρώ με αποτέλεσμα τη σεζόν που άρχισε να περιορίσουν δραστικά το ζωντανό πρόγραμμα σε μία βάρδια, μεταξύ 12.00 το μεσημέρι με 8.00 το βράδυ. Πλέον η εικόνα του καναλιού με εξαίρεση τη μεσημεριανή ζώνη και τις ειδήσεις, θυμίζει πολύ το Alter που έχει αναστείλει το πρόγραμμά του επειδή υπάρχουν οικονομικά προβλήματα.Η εντολή λοιπόν από την έδρα του RTL είναι σαφής: «μαζέψτε τα»! Μάλιστα προς αυτή την κατεύθυνση έχουν γίνει αρκετές συναντήσεις με επενδυτές εκτός Ελλάδας, αλλά ακόμη δεν έχει ξεχωρίσει εκείνη που για τους Γερμανούς θα χαρακτηριστεί συμφέρουσα.

ΠΗΓΕΣ: anatropi2020.blogspot.com
enimerosi24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.