Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Πάνω από το 90% κλειστά τα καταστήματα

Ξεπέρασε το 90% η συμμετοχή των εμπόρων στο σημερινό κλείσιμο των καταστημάτων, όπως υποστηρίζει η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου.
Η ΕΣΕΕ επικαλείται στοιχεία που τις γνωστοποίησαν οι Ομοσπονδίες και οι Εμπορικοί Σύλλογοι μέλη της, ενώ μαζί με τη Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ελλάδας εξέδωσαν κοινό ψήφισμα διμαρτυρίας.

Σε αυτό μεταξύ άλλων τονίζεται: " Κεντρικό αίτημα της ελληνικής μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας είναι το σταμάτημα της καθοδικής και επικίνδυνης για την οικονομία και κοινωνία υφεσιακής πορείας της χώρας, η οποία δημιουργεί και παράγει λουκέτα, ανεργία, φτωχοποίηση, διευρυμένα ελλείμματα και ακόμα μεγαλύτερα χρέη.
Η απάντηση στο μεγάλο πρόβλημα της χώρας, την ύφεση, δεν μπορεί να είναι άλλη από την επανεκκίνηση της οικονομικής και επενδυτικής δραστηριότητας των Μικρών επιχειρήσεων (της «πραγματικής» οικονομίας), που αποτελούν την “ραχοκοκαλιά της απασχόλησης” σε Ευρώπη και Ελλάδα. Δυστυχώς, όμως, στην Ελλάδα σήμερα, με τα προαναγγελλόμενα νέα μέτρα υπερφορολόγησης και τον ακόμα μεγαλύτερο περιορισμό των εισοδημάτων καταναλωτών και επιχειρηματιών (ΦΠΑ - έμμεσοι φόροι - κατάργηση αφορολόγητου ορίου και εκπτώσεων φόρου) επενδύσεις από τις μικρές επιχειρήσεις δεν πρόκειται να υπάρξουν.
Οι θεσμικοί φορείς των εμπόρων και των επαγγελματοβιοτεχνών ΕΣΕΕ και ΓΣΕΒΕΕ δηλώνουν για ακόμη μία φορά την αντίθεσή τους στα νέα μέτρα που θα οδηγήσουν σε πρωτοφανή συρρίκνωση της επιχειρηματικής δράσης".

ΠΗΓΗ : ΗΜΕΡΙΣΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.