Σε 48ωρη, στις 19 και 20 Οκτωβρίου, μετατράπηκε η απεργία της ΓΣΕΕ για την ερχόμενη εβδομάδα.
Η επέκταση της κινητοποίησης από τη ΓΣΕΕ αποφασίστηκε «εκφράζοντας την έντονη διαμαρτυρία των εργαζομένων για τα μέτρα που εμπεριέχονται στο υπό ψήφιση πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης».
Η απεργιακή συγκέντρωση της 19ης Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί στις 11 στο Πεδίον του Αρεως ενώ στις 20 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα στις 11 το πρωί.
Η ΓΣΕΕ διαμηνύει πως «ο αγώνας θα συνεχιστεί και θα ενταθεί όσο θα συνεχίζονται αυτές οι αδιέξοδες και καταστροφικές πολιτικές για τους εργαζόμενους και την κοινωνία».
ΠΗΓΕΣ: Newsroom ΔΟΛ, www.newsport.gr
Η επέκταση της κινητοποίησης από τη ΓΣΕΕ αποφασίστηκε «εκφράζοντας την έντονη διαμαρτυρία των εργαζομένων για τα μέτρα που εμπεριέχονται στο υπό ψήφιση πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης».
Η απεργιακή συγκέντρωση της 19ης Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί στις 11 στο Πεδίον του Αρεως ενώ στις 20 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα στις 11 το πρωί.
Η ΓΣΕΕ διαμηνύει πως «ο αγώνας θα συνεχιστεί και θα ενταθεί όσο θα συνεχίζονται αυτές οι αδιέξοδες και καταστροφικές πολιτικές για τους εργαζόμενους και την κοινωνία».
ΠΗΓΕΣ: Newsroom ΔΟΛ, www.newsport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.