Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

ΠΙΛΑΒΙΟΣ: «ΜΕ ΣΑΝΤΟΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ»

Πανευτυχής για την πρόκριση της εθνικής στην τελική φάση του Euro ήταν ο Σοφοκλής Πιλάβιος μετά το τέλος του αγώνα στην Τιφλίδα.
Ο πρόεδρος της ΕΠΟ μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα, ενώ προανήγγειλε την ανανέωση του συμβολαίου του Φερνάντο Σάντος μέχρι το καλοκαίρι του 2014. «Αξίζουν πάρα πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά. Ηταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, ψυχοβγαλτικό, αλλά αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά. Πάμε να σκεφτούμε την επόμενη μέρα. Η επόμενη μέρα θα είναι καλή, εκτός από το Euro έχουμε άλλες δύο διοργανώσεις που μπορούμε να πάμε αν δουλέψουμε σωστά… και στο Μουντιάλ με βατή κλήρωση και στο επόμενο Euro με 24 ομάδες. Θα δούμε και τώρα τι θα γίνει, αλλά βλέπουμε την εθνική ομάδα πολύ μακριά», ανέφερε στις πρώτες του δηλώσεις.
Όταν ρωτήθηκε για το αν θα είναι άμεση η ανανέωση του συμβολαίου του Πορτογάλου τεχνικού, τόνισε: «Αυτή ήταν η πρόθεσή μου τις τελευταίες μέρες και αυτή θα είναι η εισήγησή μου στο Δ.Σ. Εδώ είναι ο κ. Σάντος, μπορείτε να τον ρωτήσετε και πιστεύω ότι σύντομα θα είμαστε μαζί για τα δύο επόμενα χρόνια».
Για τους έξαλλους πανηγυρισμούς με τον Καραγκούνη, σχολίασε: «Ο Γιώργος είναι αρχηγός, είναι η ψυχή της ομάδας, αλλά χαιρόμαστε με όλους και για όλους τους παίκτες. Ο Γιώργος βγάζει τα συναισθήματά του πολύ περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο».
Και ολοκλήρωσε αναφέροντας: «Η πρόκριση αυτή δείχνει ότι η ομάδα αυτή αξίζει πολλά, με όλες τις ελλείψεις που είχε από τραυματισμούς και κάρτες. Είναι πανάξια πρώτη, πήρε τους περισσότερους βαθμούς, πήρε 4 με την Κροατία, 6 με το Ισραήλ, είναι πανάξια πρώτη».

Φύσσας: «Είμαστε περήφανοι»
Συγχαρητήρια σε όλο τον κόσμο μοίρασε ο Τάκης Φύσσας, στο ξεκίνημα των δηλώσεών του, λίγο μετά το τέλος του παιχνιδιού της Ελλάδας με την Γεωργία.
«Εύχομαι να το ευχαριστήθηκαν όλοι», είπε ο τιμ μάνατζερ του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος, αναφερόμενος στην πρόκριση στα τελικά του EURO 2012 και συνέχισε, τονίζοντας:
«Είμαστε περήφανοι. Περάσαμε δύο δύσκολα αγωνιστικά χρόνια, γιατί θέλαμε μαζί με τον πρόεδρο να δώσουμε το στίγμα και να πετύχουμε τη συνέχεια της μετά τον Ρεχάγκελ που είναι νικητής και ο πιο πετυχημένος προπονητής της Εθνικής. Γι αυτό και είμαστε διπλά ευτυχισμένοι που καταφέραμε να περάσουμε σε ακόμη ένα EURO».

πηγή: sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.