Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Μέγαρο Μουσικής: Η Καμεράτα... 20 χρόνια μετά!

Το πρόγραμμα της πρώτης συναυλίας που έδωσε το 1991 αναβιώνει η Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής στο
Μέγαρο Μουσικής: Η Καμεράτα... 20 χρόνια μετά!
Η Καμεράτα - Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής στην αρχική της σύνθεση το 1991



Αθήνα

Με μια επετειακή συναυλία εγκαινιάζει η Καμεράτα τις εφετινές εμφανίσεις της στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 9 Οκτωβρίου. Στο πλαίσιο του κύκλου «Μετατροπίες», η Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής υπό τον Αλέξανδρο Μυράτ παρουσιάζει τα ίδια εκείνα έργα που έπαιξε στις 20 Οκτωβρίου 1991, στην πρώτη συναυλία την οποία έδωσε, δηλαδή, στην Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος του Μεγάρου ως νεοσύστατο σύνολο δωματίου το οποίο ιδρύθηκε από τον Σύλλογο Οι Φίλοι της Μουσικής με πρωτοβουλία του Χρήστου Λαμπράκη.

Συγκεκριμένα, θα παρουσιαστεί η Σουίτα αρ. 3 από το Airs et danses antiques του Οτορίνο Ρεσπίγκι, η Σουίτα αρ. 3 για βιολί, βιόλα και έγχορδα του Κουρτ Ατερμπεργκ και το Κουαρτέτο εγχόρδων αρ. 14 σε ντο δίεση ελάσσονα, έργο 131 του Μπετόβεν.

Με την εν λόγω συναυλία, η Καμεράτα γιορτάζει τα 20χρονά της, στη διάρκεια των οποίων έχει διαγράψει ενδιαφέρουσα διαδρομή εντός και εκτός συνόρων: πολλές εμφανίσεις σε σημαντικές αίθουσες συναυλιών και φεστιβάλ του κόσμου, συνεργασίες με διεθνώς καταξιωμένους μαέστρους και σολίστ, πολυάριθμες πρώτες εκτελέσεις έργων Ελλήνων και ξένων συνθετών, συμμετοχές σε παραγωγές όπερας και χορού είναι μερικές, μόνο, από τις δραστηριότητες της Ορχήστρας.

Στην συναυλία της 9ης Οκτωβρίου (Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος, στις 20.30) δύο ταλαντούχες σολίστ: η νεαρή βιολονίστρια Αρετή Ζούλα και η Αγγέλα Γιαννάκη στην βιόλα.

ΠΗΓΗ : ΤΟΒΗΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.