Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

ΣΤΗΝ ΕΤ1 Ο ΑΓΩΝΑΣ ΞΑΝΘΗ-ΠΑΟ

Απ' τη ΝΕΤ, στην ΕΤ1 πήγε η μετάδοση του αγώνα, Ξάνθης-Παναθηναϊκού που θα γίνει την Κυριακή (16/10) και θα ξεκινήσει στις 16.00. Ωστόσο, όπως το mediagate έγραψε απ' το απόγευμα, ο αγώνας θα μεταδοθεί κανονικά, καθώς η ΠΟΣΠΕΡΤ έδωσε ειδική άδεια, ενώ οι δημοσιογράφοι της ΕΤ3 δεν απεργούν.  

Πηγή: mediagate.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.