Απ' τη ΝΕΤ, στην ΕΤ1 πήγε η μετάδοση του αγώνα, Ξάνθης-Παναθηναϊκού που θα γίνει την Κυριακή (16/10) και θα ξεκινήσει στις 16.00. Ωστόσο, όπως το mediagate έγραψε απ' το απόγευμα, ο αγώνας θα μεταδοθεί κανονικά, καθώς η ΠΟΣΠΕΡΤ έδωσε ειδική άδεια, ενώ οι δημοσιογράφοι της ΕΤ3 δεν απεργούν.
Πηγή: mediagate.gr
Πηγή: mediagate.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.